{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Pædofil i børnhaven! :( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Vil gerne starte et emne med noget der er oppe lige nu.
igår var der en dokumentar på tv2. Pædofil i Børnehaven med pædaogmedhjælperen Martin. Hvad er jeres mening om denne dokumentar. ?
Selv synes jeg det er meget grænseoverskridende og jeg væmmes helt ved tanken om det. Bare det at det stod på i så lang tid og han lavede alle de ting med børnene. Jordbærlegen og tårnlegen . Han burde virkelig have en hårdere straf.
Jeg arbejder selv i en børnehave og synes derfor dette emne er et vigtigt emne at tage op.

Kom med jeres mening til en god aften debat smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pædofil i børnhaven! :(
  • #1   1. maj 2009 Det var chokerende. Væmmeligt. Stakkels børn.

• #2   1. maj 2009 Link? Ved nemlig ikke hvad det er for noget, men lyder klamt! smiley

• #3   1. maj 2009 Chokerende de ikk tjekkede hans baggrund .
    Underligt og chokerende de ikk holdte bedre øje med martin og børene, man kan jo undre sig over han kunne slippe afsted med at gøre det og i sær den jordbær ting, der må jo være nogle som har set noget

• #4   1. maj 2009 Ved ikke hvor man kan finde et link. ! smiley Ja underligt at de ikke tjekkede ham . For når man arbejder med børn skal baggrunden tjekkes. også ens børneattest. Jeg forstår ikke at forældrene gentagne gange kom med klager om ham og der intet skete. Selv ikke efter at en pædagog greb ham i tårnlegen .! Skrækkeligt

• #5   1. maj 2009 Trine

Præcis.
    Nu fik jeg ikk li set det helt færdigt, men fik man at vide hvilken dom han fik ?

• #7   1. maj 2009 Hvad går jordbærlegen og tårnlegen ud på..??

Synes det lyder rigtig grimt at de ikke har tjekket ham.. Der plejer da at være sådan en børneattest der skal vises inden du må arbejde med børn, gør der ikke..?? Det var der ihvertfald da jeg arbejdede med børn.. Det er forfærdeligt når sådan noget går ud over børn.. :((

• #8   1. maj 2009 3 år fik han... for lidt efter min mening! Men tro mig. hans tid i fængslet er garanteret et helvede. Pædofile bliver ikke behandlet godt af de andre fanger. Alle er imod folk der gør noget ved børn

• #9   1. maj 2009 Ved ikke hvor meget debat der kan komme ved denne tråd, jeg tror alle syntes det var forfærdeligt.
    Jeg synes det er meget synd for ham Martin - stakkels fyr at have sådanne behov og sådan et syn på børn...

• #10   1. maj 2009 Det jeg synes er mest tankevækkende er sgu nok, det at de udemærket godt ved hvad der foregår. Men alligevel undskylder de hans opførelse overfor forældrene gang på gang. Forstår virkelig ikke hvordan det kan lade sig gøre at det står på i 2 år smiley Den kommune skulle simpelthen stemples for det de har gjort. De viste der var noget galt, men gjorde intet. Skræmmende.

• #11   1. maj 2009 Ja synes det er for dårligt! De tænker overhovedet ikke på børnene. Pædagogerne har sikkert nydt at der var en der tog sig af børnene så de kunne snakke !

• #12   1. maj 2009 Trine

Tror desværre de flytter ham til en lukket afd. hvor de andre fanger ikk har mulighed for at smadre ham.

Men undrer mig meget over om den pige med jordbær, hvordan kan det være moren ikk lagde mærke til noget? Altså der burde jo være nogle rester tilbage eller hvordan man kan sige det

• #13   1. maj 2009 Nej, i dette spil er det børnene der bliver taberne. Og kommunen er åbnebart pisse ligeglade siden de ikke skred ind. De kunne have gjrot noget! Allerde fra starten af. Hvis de havde tjekket hans baggrund, tror jeg slet ikke på at han var blevet ansat.

• #14   1. maj 2009 Kan være han har slettet sine spor.
    Ja de har nok flyttet ham desværre. Han burde virkelig gennembankes

• #15   1. maj 2009 Maja

Det med jordbær gik vist ud på han stak et jordbær i bukserne på en lille pige efter hun havde trillet ned af en bakke, så maste han oppe i hendes tissekone .
    Tårnlegen var vist at han fik nogle børn med sig og så inde i tårnet skulle de smide tøjet .

• #16   1. maj 2009 Trine

Ja han burde gennem bankes samt en masse mer

• #17   1. maj 2009 Jeg synes virkelig det er forfærdeligt! o:
    At mennesker tillader sig sådanne ting - JEG FORSTÅR DET IKKE!

• #18   1. maj 2009 Til dem der ikke får svar på, hvad det handler om er her et link, udsendelsen kan også ses på sputnik,dk: http://programmer.tv2.dk/dok/article.php/id-21909669.html

• #19   1. maj 2009 Tror ligesom Carajo også at pædofile bliver sat i en celle for sig selv.. Min morfar fik for år tilbage en fængselsdom for pædofili, 7 år tror jeg det var.. Og han var i isolation i fængslet..

• #20   1. maj 2009 7 år? Det var meget i DK.
    Fik ham Martin ikke kun 3 år?

• #21   1. maj 2009 Det var i Norge..

• #22   1. maj 2009 Jeg har selv en søn på 3år , og jeg fulgte ikke helt med i det , hørt lidt af det .
    Men jeg sys godt nok det er meget utryggede at se , det kan jo ligeså godt gå udover enes eget barn .
    Ved ikke hva jeg ville gøre hvis jeg var forældre til et barn der havde været udsat for sådan noget .

Væmmes virkelig ved tanken om det.
    og som mor , får man godt nok en klump i halsen , og en mærkelig mave fornemmelse når man høre sådan noget

• #23   1. maj 2009 Jeg ved ikke hvor hårdt de slår ned på pædofilisager i Norge, men uanet hvad, så er pædofili jo altid frygtelige sager.

• #24   1. maj 2009 Synes faktisk at lederen burde ha´ en dom også, det lød i mine øre som om at de ikke troede på noget af det børnene og forældrene fortalte, 3 år til den klamme satan, det er langt fra nok, gi mig bare 2 min med ham ....

• #25   1. maj 2009 Er heller ikke helt sikker på om det var 7 år han fik.. Synes bare jeg kan huske det var noget i den retning.. Har ingen form for kontakt med ham.. Han forsøgte at få kontakt kort tid efter jeg fik den første af pigerne, men meldte ud at jeg ikke var interesseret i at have noget med ham at gøre og at mine børn heller ikke ville få det.. Så blev han sur.. Men helt ærligt hvad havde han regnet med.. Tsk tsk..

• #26   1. maj 2009 Synes det er frygteligt at de har givet ham indtil flere advarsler.. Hvad med en fyreseddel..?? Det var da en bedre plan.. Advasel eller løftet pegefinger.. Han slap jo afsted med det gang på gang.. Og de trusler han har givet børnene.. Stakkels unger.. smiley

• #27   1. maj 2009 Hvad?! Det må han da kunne forstå. Men det er vel også mystsisk, at I ikke har haft kontakt længe, men efter du bliver mor, så vil han genfinde kontakten til dig.
    Jeg kender intet til sagen, men det var bare hvad jeg tænkte på, da jeg læste det.

Det ville jo være hul i hovedet at lade sine børn være sammen med en pædofil oldefar. Måske ville han ikke forgribe sig på dem, idet det er hans familie (jeg ved ikke hvordan en pædofil tænker), men at tage chancen ville de færreste mødre nok turde eller have nerver til.

• #28   1. maj 2009 Jeg så det desværre ikke, men jeg kan forestille mig at jeg er enig med jer andre :o)

Men sådan noget er i den grad forfærdeligt.. Jeg har selv to halvsøskende der er henholdsvis 9 og 10 år yngre end mig og jeg kan ikke forestille mig hvodan jeg vil reagere hvis der skete dem noget i den retning..

• #29   2. maj 2009 Charlotte S: Jeg tror han er ligeglad med om det er familie eller ej han forgriber sig på.. For dommen fik han for at have misbrugt min mor og hendes 2 søstre samt deres veninder..

Tror noget er kortsluttet i hovedet på ham eller han ikke får ilt nok til hjernen, for han synes meget bestemt at jeg var for langt ude når jeg ikke ville have noget med ham at gøre.. Han er jo dum..

Har aldrig rigtig haft noget med ham at gøre før.. Og efter jeg selv fik børn gik det for alvor op for mig hvor forfærdeligt det er det han havde gjort..

• #30   4. maj 2009 Hold da kæft!
    Der er ihvertfald noget helt og aldeles galt med ham. Det er sgu bekymrende, at han ikke selv kan se, hvad det er han har gjort forkert...

Kommentér på:
Pædofil i børnhaven! :(

Annonce