642 visninger
|
Oprettet:
Min kat skal aflives. :'( {{forumTopicSubject}}
Er lige kommet hjem fra hesten, og da jeg går ind på mit værelse, ligger min 14 år gamle kat og piver og hyler. Han humper på et forben og et bagben. Forbenet hænger bare, og så har han hjernerystelse.
Så nu kører vi fra Randers, til Hadsund, for at få ham aflivet..
jan 2008
Følger: 54 Følgere: 37 Heste: 2 Emner: 91 Svar: 688
puha har selv en kat på 14 også..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Men ærgeligt, men han har da haft et langt liv :).
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 12 Emner: 642 Svar: 5.693
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.255
sep 2005
Følger: 80 Følgere: 83 Heste: 2 Emner: 102 Svar: 888
men dyrlægen kiggede på ham, og sagde at det var tydeligt, at han have mange smerter, og ikke var ved sine fulde fem. han var meget svækket, og kunne ikke styre sine ben. hun mente at det med meget stor sandsynlighed var en hjerneblødning, da hans ene forben var hel lammet, mens resten af kroppen også var meget fortumlet.
så nu har han fået fred. selvom det var utrolig hårdt. jeg kunne ike bære at se det, så jeg gik udenfor, men hørte så hvordan han hylede og skreg, og dyrlægen kunne ikke komme til at stikke ham. det kunne jeg slet ikke bære, så jeg gik ud i bilen. ca. 10 min efter kom min mor så, med det håndklæde som han havde ligget i, i bilen derop.
men hold k*ft hvor er det hårdt! jeg kan stadig huske den gang jeg fik ham (da jeg var 3 år gammel). det er svagt, men jeg kan huske det. og nu er han bare væk? vi har været så meget igennem, begge to, og garfield var der bare altid, for mig. han fandt sig i alt, hvad jeg gjorde ved ham, da jeg var lille. han var bare en bamse, med et hjerte af guld.
men nu trøster jeg mig selv med, at han har det godt igen. han er kommet op til min far (som døde for 1½ måned side)..
jul 2007
Følger: 149 Følgere: 194 Heste: 12 Emner: 642 Svar: 5.693
Min kat skal aflives. :'(