{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat skal aflives. :'(
  • #1   29. apr 2009 ååh smiley R.I.P. det er rigtig træls sådan noget smiley

puha har selv en kat på 14 også..

• #2   29. apr 2009 Vores gamle kat overlevede i lidt over et år med at humpe rundt på 3 ben, det ene forben sad krøllet op så hun ikke støttede på det - noget med en nerve der ikke var der.

Men ærgeligt, men han har da haft et langt liv :).

• #4   29. apr 2009 R.I.P synd, men den har da haft et langt og godt liv, men synd alligevel smiley

• #5   29. apr 2009 Jeg har selv, lige fået min misser aflivet!. men det er det bedste for dem, vis de er syge! 8D

• #6   29. apr 2009 vi er lige kommet hjem fra dyrehospitalet igen. han fik det værre, i bilen på vej derop. han begyndte at hyle endnu mere, for forvildet rundt, og var ikke til at holde styr på. han begyndte også at hive mere efter vejret.. smiley

men dyrlægen kiggede på ham, og sagde at det var tydeligt, at han have mange smerter, og ikke var ved sine fulde fem. han var meget svækket, og kunne ikke styre sine ben. hun mente at det med meget stor sandsynlighed var en hjerneblødning, da hans ene forben var hel lammet, mens resten af kroppen også var meget fortumlet.

så nu har han fået fred. selvom det var utrolig hårdt. jeg kunne ike bære at se det, så jeg gik udenfor, men hørte så hvordan han hylede og skreg, og dyrlægen kunne ikke komme til at stikke ham. det kunne jeg slet ikke bære, så jeg gik ud i bilen. ca. 10 min efter kom min mor så, med det håndklæde som han havde ligget i, i bilen derop.

men hold k*ft hvor er det hårdt! jeg kan stadig huske den gang jeg fik ham (da jeg var 3 år gammel). det er svagt, men jeg kan huske det. og nu er han bare væk? vi har været så meget igennem, begge to, og garfield var der bare altid, for mig. han fandt sig i alt, hvad jeg gjorde ved ham, da jeg var lille. han var bare en bamse, med et hjerte af guld.

men nu trøster jeg mig selv med, at han har det godt igen. han er kommet op til min far (som døde for 1½ måned side)..

• #7   29. apr 2009 ej hvor trist :'/

Kommentér på:
Min kat skal aflives. :'(

Annonce