550 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "navne betydning?"
Navne betydning
Hej alle sammen :) jeg har lige købt en Islænder med navnet Vá (udtalesVau) Men hvad betyder det?? :D har ledt alle steder på nettet. Er der nogle her der evt har en af de bøger med de islandske na...
Hej alle sammen :) jeg har lige købt en Islænder med navnet Vá (udtalesVau) Men hvad betyder det?? :D har ledt alle steder på nettet. Er der nogle her der evt har en af de bøger med de islandske na...
Skrevet af: Louise - 6. okt 2013
navne betydning? :-)
hej derude :-) jeg har søgt og søgt på google, for at finde navne betydningen af Nadin, og Nadina. Er der måske en som vil hjælpe, for kan ikke finde det? Ellers ved i om der er et sted man kan ri...
hej derude :-) jeg har søgt og søgt på google, for at finde navne betydningen af Nadin, og Nadina. Er der måske en som vil hjælpe, for kan ikke finde det? Ellers ved i om der er et sted man kan ri...
Skrevet af: * Ida * - 7. jan 2010
Navne betydning.
Findes der en side hvor man kan se hvad navnet betyder på ens hest? - eller skulle der tilfældigvis være nogle der vidste, hvad Sörli betyder? =)
Findes der en side hvor man kan se hvad navnet betyder på ens hest? - eller skulle der tilfældigvis være nogle der vidste, hvad Sörli betyder? =)
Skrevet af: MorellsMemories - 9. aug 2009
Spar penge på din forsikring
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
aug 2008
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 3 Emner: 71 Svar: 321
jan 2005
Følger: 66 Følgere: 67 Heste: 19 Emner: 13 Svar: 2.466
fandt det på www.behindthename.com
jun 2008
Følger: 72 Følgere: 68 Heste: 1 Emner: 25 Svar: 113
nov 2006