{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

Fed "HMS" oplevelse.. {{forumTopicSubject}}

Synes selv det var en ret fed føelse smiley

En islænder jeg "opdrager" (hvilket ikke går så godt XD) stak her den anden dag af (IGEN) Vi brugte 20 min. på at prøve og fange den, men den løb hele tiden væk - Også fra foder!
Da hun så stod og græssede begyndte jeg at gå rundt og rundt i cirkler foran hende. Efter 10 min, begyndte hun at gå efter mig ! =O og jeg kunne bare stoppe op, vende mig og tage hende smiley

Var helt forbavset over at det virkede smiley

- Andre med super fede oplevelser ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fed "HMS" oplevelse..
  • #1   12. apr 2009 Dejligt... Jeg er ved at tilride en DV hoppe og i dag red jeg i skoven på hende (hvilket hun aldrig har prøvet før) og hun ikke så meget som sprang til siden.. Heller ikke i galop..

• #2   12. apr 2009 Det er så lækkert med sådan nogle oplevelser...

Jeg havde faktisk en i dag. Tænkte jeg ville prøve at få min hest til at gå op på en palle. troede ikke han ville. Men efter jeg gik op først og viste ham det ikke var farligt, så gik han lige op... Jeg blev bare så glad!! kunne virkwlig se at hanstolede 100% på mig.

• #4   12. apr 2009 og nårh ja.. Min lille hingst.. Han skal kåres, så jeg vil lære ham at blive vasket og jeg kom med vandslangen ( som han ikke kan lide) og efter maks 10 min. kunne jeg spule ham på ryggen næsten uden at han hoppede rundt.. Og så lagde han sig ned "på kommando" for første gang samt jeg fik lov at lægge plastic over ryggen på ham selvom det næsten er et halvt år siden vi trænede plastic sidst og dengang var han ikke tryg ved det...

• #5   12. apr 2009 nice smiley

ja faktisk, var til stævne i Torsdags og i fredags og det gik så godt, Torsdag vandt jeg LCen og var fejlfri i LB u. placering fordi jeg tog det stille og roligt i omspr. men var 1. uplac. og Fredag vandt jeg igen LCen og fik 4 fejl i LB pga. den stakkels pony var så træt, så træt smiley men det fede ved det er at manpower lige har haft 2 skader, noget med ryggen og så fik han trådt noget af hoven af (kig evt. fotoalbum) og han har så stået stille i 1 måned og det bare sådan fed følelse at han springer så godt igen efter han har fået lavet ryggen og fået ny sadel og efter hans uheld med hoven, så det virkelig skønt at han er sååå godt gående (; vi skal endda op og starte LA nu her til næste stævne (': så jeg er bare lykkelig.

Kommentér på:
Fed "HMS" oplevelse..

Annonce