26. jul 2008 Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Part annonce hjælp søges :) {{forumTopicSubject}}
Hej jeg skal have hængt en part annonce op på min rideskole. Den skal gerne fange folks opmærksomhed og gerne komme ind på alle punkter en ejer gerne vil have at vide om parten uden at blive en hel roman
Derfor beder jeg om jeres hjælp:
Lidt info om mig:
Navn: Mathilde Kring Holmgaard
Alder: 13 år
Rideerfaring: Har reddet hele mit liv på min mormor og morfars heste, dette har dog kun mest været hygge, dette har dog givet mig en god balance til at holde m ig på hesten Så har jeg gået ca. 2 år på Enggaarden og sidden sommeren 2008 har jeg gået på Gribskov rideskole.
Undervisning: Jeg bliver undervist 2 gange om ugen, begge gange i Dressur. Men håber der snart komme plads på et springhold
Jeg kan diverse dressur øvelser.
Jeg er meget lærenem.
Kan hjælpe med staldarbejdet hvis det skulle være
JEg vil gerne havde muglighed både for at springe og ride dressur på parten : ) Det vil også være dejligt hvis jerg kunne tage ham/hende med ´til undervisning
Men det kan vi altid tale om ;D
- Hvad kan gøres bedre?
- Hvad mangler ?
- Hvad syndes i om det ?
- Øvrig ?
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
Hej
Jeg hedder Matilde Kring Holmgaard, og er 13 år gammel. Jeg har redet altid men dog kun gået til undervisning i 3 år Jeg går til undervisning 2 gange ugentligt, og begge gange er det dressur undervisning. Men dog håber jeg på snart at kunne blive undervist i springning. Jeg søger en part som jeg kan ride dressur på og gerne lidt spring også :b Det ville være et kæmpe plus, hvis jeg måtte ride din pony/hest til undervisning...
Jeg hjælper selvfølgelig gerne i stalden de dage jeg passer hesten, muger ud, trækker til/fra fold eller hvad der nu ellers lige skal ordnes
Hvor tit vil du gerne ride den?
Hvad er dine tanker om fremtiden? Stævner eller bare gode oplevelser på andre måder?
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Tusind tak
JEg vil rigtig gerne have muglighed for stævner, engang når mig og hesten har lært hinanden at kende. Men vil selvfølelig også have en masse dejlige oplevelse
Er der noget som man gerne vil vide om parten, sådan hvordan hun/han er som person ? : )
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.411
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Oka tusind tak for hjælper ^^
Part annonce hjælp søges :)