{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
476 visninger | Oprettet:

svindel ved bytte handel eller køb {{forumTopicSubject}}

Heej heste tosser
Har bare haft en rigtig lorte handel (ikke her , på baboom)

Jeg havde noget godt og dyrt extensions hår , som kostede 1500kr fra nyt af

Der er så en der gerne vil bytte med mig , for en trøjen og 250kr .
Trøjen sku være i pæn stand .
Men da trøjen endelig kommer frem er den fuld af pletter , og der var kun 200kr med .

så føler man sig sku rigtig snydt

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  svindel ved bytte handel eller køb
  • #1   25. mar 2009 Ja det er de .
    Men det er bare mega træls folk er sådan .
    (mén hva kan vel altid bruge trøjen til at ride i heeh)

• #2   25. mar 2009 Utrolig folk har samvittighed til det, de må have en rigtig grim smag i munden.

• #3   25. mar 2009 Anita , ja det håber jeg også hun har .
    fatter hende heller ikke .
    + at vi aftalte at vi sku sende i mandags , men hun sendte først igår , og hun var virkelig obs på og jeg havde sendt , og jeg sendte som forsikret , så jeg havde selvfølgelig et pakke nr til hende , og vi havde aftalt vi sku sende som forsikret , og da jeg beder om pakke nr , siger hun at det får jeg når hendes far kommer hjem , jeg høre ikke mere fra hende , men jeg vælger selvfølgelig at stole på hende .
    Også her igår , skrev hun at hun havde modtaget , om jeg også havde , så skrev jeg nej , jeg venter på posten kommer , så skriver hun så , jamen hvis du ikke får den i dag kommer den nok i morgen .
    Jeg fik den så ikke , og fik langt om længe ud af hende at hun ikke havde sendt .
    og da pakker så kommer i dag ja så var der jo intet som aftalt , hverken vares stand eller det fulde beløb , og hun havde heller ikke sendt som forsikret

• #4   25. mar 2009 ih, hvor trælst s;
    har du taget kontakt til hende og brokket dig?

jeg er dog <b>aldrig</b> blevet snydt i bytte, salg, eller køb herinde, eller på HN.

• #5   25. mar 2009 Jeg har hendes tlf . og ja jeg har brokket mig , og sagt jeg meget gerne vil have handlen skal gå tilbage , men det vil hun jo ikke da hun er godt tilfreds med den bytte handel vi lavede

• #6   25. mar 2009 Kan jeg det ?
    tor i de vil tage sig af det ?

• #7   25. mar 2009 Jeg har alle vores beskeder , også over mobilen .
    Har sagt jeg melder hende , men det lader ikke til at have hjulpet på det , nu har hun endda også sat håret tilsalg igen

• #8   25. mar 2009 Ja prøver jeg lige smiley tak for din hjælp smiley

Kommentér på:
svindel ved bytte handel eller køb

Annonce