476 visninger
|
Oprettet:
svindel ved bytte handel eller køb {{forumTopicSubject}}
Heej heste tosser
Har bare haft en rigtig lorte handel (ikke her , på baboom)
Jeg havde noget godt og dyrt extensions hår , som kostede 1500kr fra nyt af
Der er så en der gerne vil bytte med mig , for en trøjen og 250kr .
Trøjen sku være i pæn stand .
Men da trøjen endelig kommer frem er den fuld af pletter , og der var kun 200kr med .
så føler man sig sku rigtig snydt
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
Men det er bare mega træls folk er sådan .
(mén hva kan vel altid bruge trøjen til at ride i heeh)
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Heste: 4 Emner: 1 Svar: 21
feb 2007
fatter hende heller ikke .
+ at vi aftalte at vi sku sende i mandags , men hun sendte først igår , og hun var virkelig obs på og jeg havde sendt , og jeg sendte som forsikret , så jeg havde selvfølgelig et pakke nr til hende , og vi havde aftalt vi sku sende som forsikret , og da jeg beder om pakke nr , siger hun at det får jeg når hendes far kommer hjem , jeg høre ikke mere fra hende , men jeg vælger selvfølgelig at stole på hende .
Også her igår , skrev hun at hun havde modtaget , om jeg også havde , så skrev jeg nej , jeg venter på posten kommer , så skriver hun så , jamen hvis du ikke får den i dag kommer den nok i morgen .
Jeg fik den så ikke , og fik langt om længe ud af hende at hun ikke havde sendt .
og da pakker så kommer i dag ja så var der jo intet som aftalt , hverken vares stand eller det fulde beløb , og hun havde heller ikke sendt som forsikret
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 875
har du taget kontakt til hende og brokket dig?
jeg er dog <b>aldrig</b> blevet snydt i bytte, salg, eller køb herinde, eller på HN.
feb 2007
feb 2007
tor i de vil tage sig af det ?
feb 2007
Har sagt jeg melder hende , men det lader ikke til at have hjulpet på det , nu har hun endda også sat håret tilsalg igen
feb 2007
svindel ved bytte handel eller køb