{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skaftlængde - Mål - Hvor?
  • #1   17. mar 2009 har også lige bestilt sådan et par, men ved det faktisk ikke selv smiley

• #2   17. mar 2009 Pixies
    Så må du lige rive fat i mig, når du får dem hjem smiley

• #3   17. mar 2009 hehe det skal jeg nok smiley Skal dog have dem i ekstra brede så de kommer helt ovre fra Finland. Men glæder mig virkelig til og få dem hjem. Har enorm brede ben, men til gengæld også korte ben smiley har bare en enorm lægmuskel, så skal have meget brede i dem

• #4   17. mar 2009 men bliver vild dejligt og endelig få et par RIGTIGE ridestøvler, som ikke skal special syes smiley

• #5   17. mar 2009 Pixies
    Jeg måler omkring 38 cm. på det breddeste på mit læg med bukser på (der skal jo være plads til ridebukserne) og på indersiden af benet måler jeg også kun omkring 38-39 cm. Så bruger jeg en str. 39 i sko, så den er lidt tricky.

Hader at være så unormal på dét område - og alligevel er jeg slet ikke unormal, for der er herre mange der er kortbenet.

• #6   18. mar 2009 hehe kender det alt for godt.
    Jeg målder dog 46 cm på det bredeste punkt med ridebukser på rundt om min læg, og bruger en 39-40 i skostørrelsen, og er meget kortbenet. Ved ikke lige hvor høj skaftet skal være..
    Er 165 cm. i højden.
    Det er bare SÅ træls og havde svært ved og finde ridestøvler.
    Men nu har jeg prøvet og bestille dem. Hvis de ikke passer, kan jeg jo altid sende dem retur. Har lige fået en mail her til morgen, at de er sendt fra holland, og modtaget af postdanmark til forsendelse.

Kommentér på:
Skaftlængde - Mål - Hvor?

Annonce