{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Tag jer dog sammen HG'ere! {{forumTopicSubject}}

Vil lige gøre opmærksom på HG's regler som man jo bruger når man byder velkommen eller afviser:

HesteGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til hesten, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af HesteGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en hest her på siden.

Du skal have tilknytning til hesten.
Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Det er ikke tilladt at oprette flere heste i samme galleri; opret venligst kun et galleri per hest.

HesteGalleri kontrollerer jævnligt de oprettede heste og sletter uden varsel alle heste, som ikke opfylder alle betingelserne.

Og alder er IKKE ensbetydende med at man ikke skal overholde disse regler..
Der er en grund til at HG har lavet regler. Overhold dem nu. Helt ærligt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tag jer dog sammen HG'ere!
  • #1   17. mar 2009 Men du skal så også følge reglerne når du afviser smiley

• #2   17. mar 2009 Sipo the Tigermis - amatør fotograf
    Ja, jeg har lige læst reglerne igennem en gang til smiley Der var vist noget jeg havde misforstået.. Slettede også alle mine bemærkninger til hesten med det samme...

Linda B
    Jeg er ikke sur på nogen.. Jo dem som byder velkommen til hvadsomhelst selvom de ikke overholder reglerne. Og dem som afviser fordi de synes hesten er grim eller brugeren er dum smiley

• #3   17. mar 2009 Og så er det lidt træls at folk ikke læser brugerbetingelserne før de opretter :S

• #4   17. mar 2009 Hvad så med dem, der afviser, fordi hesten er grim - det syns jeg ærlig talt er lige så irriterende eller barnligt. Jeg har en lille pige, der kommer i stalden, som ikke kunne få hendes elskede pony godkendt, fordi den ikke faldt i folks smag... Det er bare lige en anden side af sagen syns jeg - ellers er jeg enig smiley

• #5   17. mar 2009 Pauline P.
    Det skrev jeg også. Det er som om det eneste man byder velkommen/afviser på er hestens udseende.. Reglerne har mistet sin betydning..

• #6   17. mar 2009 hmmm... jeg tror dig - jeg må være blind - det kan jeg ikke se... Men det er egentlig også bare for at bakke dig op - (har selv en hest i godkendelse lige nu - aner ikke hvorfor hun får afviser-point), det er en anelse ja... umodent.
    Bortset fra det, så syns jeg, at det er en underlig politik - det her med at skulle have hesten godkendt af et panel - og endnu mere utroligt, at man skal lave regler for at det skal fungere. Det er da så basal og objektiv en ting, at folk burde kunne magte opgaven uden regler og politi ...

• #7   17. mar 2009 Ja det burde kun være hjælpe admins der skulle byde velkommen..

• #8   17. mar 2009 enig... eller inegn - det er vel egentlig folks eget problem om de vil ha deres heste på deres profil elelr ej. Jeg kan slet ikke se meningen med den filter-gennemgang hypperne er igennem. Specielt for nybegyndere eller (som jeg selv er) folk med sprit nye heste, som gerne vil have dem ind, for at vise dem frem... Man kan jo ikke nå, at tage billeder fra flere dage, hvis man kun har haft hesten en dag... Men det er jo en anden problemstilling. Der er også krav om meget tekst... hvad med en ordblind... det er jo meget forskelligt, hvad folk ser som nok tekst. Nogen, kæmper en kamp for 3 linier, og har virkelig, syns de selv, præsteret noget... De bliver ikke optaget på grund af for lidt tekst - men for dem er det jo utrolig meget... hmmm... jeg syns bare ikke den der stemme-runde er fair og jeg HADER at skulle igennem den - hver gang. Ikke fordi jeg har problemer, men jeg syns bare det er træls, at 12-årige piger for lov at være sommere over om min hest er fin eller ej.... Pyh, håber ikke jeg trådte nogen over tæerne med det med 12-årig - jeg mener selvfølgelig af sind og opførsel, ikke alder som sådan...

• #9   18. mar 2009 Hold da op et surt opstød :s

• #10   18. mar 2009 Kunne folk ikke snart o erlade det til HA'erne at løfte pegefingre?

Det er vel det de er der for???

• #11   18. mar 2009 De eneste jeg afviser er heste med billeder med logoer fra sider hvor man sælger heste !(:
    Eks. DBA, GulogGratis osv. !(:
    for så ved ,man for det meste det er en fake heste !/;

Jeg synes at ALLE heste er velkomne, også selvom der kun er 2 billeder! bare man kan se hesten!(;

-jeg tror faktisk ikke jeg har givet lav før, hvis jeg har så er det fordi der kun har været 1 eller 2 HELT utydelige billeder og ingen tekst, jeg bedømmer aldrig fra hestens udseende eller !(:

Kommentér på:
Tag jer dog sammen HG'ere!

Annonce