{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode citater? :D
  • #1   16. mar 2009 Kyra Kyrklund:
    En vallak kommanderer man med
    En hingst diskuterer man med
    En hoppe skal man spørge om lov.

• #2   16. mar 2009 Andreas Helgstrand:
    "Man er aldrig bedre end hesten man rider!"

• #3   16. mar 2009 Hesten gør intet, uden rytter d:
    - En roset betyder intet, hvis den ikke er vel fortjent!

- Du er ikke sej fordi du har sprunget 160 eller højere, men du er sej hvis du kan finde en afstand, kommer flot og fejlfrit over HVER GANG! Fat det.

- Stå dog ved dine fejl, lad være at give hesten dem, det er et tegn på svaghed at give hesten skylden.

- Gør livet til et party ' rid med bid og vær uartig.

- modgang er den ultimative test til at finde ud af hvor meget du vil noget xD

• #4   16. mar 2009 ' smil til verden og verden smiler til dig smiley

- når enden er god er alting godt smiley

- Du griner, fordi jeg er anderledes.
    Jeg griner, fordi du er ligegyldig

- Den der griner lever længere.

- Venner lytter til, hvad du siger. Bedste venner lytter til, hvad du ikke siger.

- livet er som en rutsjebane, det går op og ned, op og ned..

Kan ikke lige komme på flere :b?

• #5   16. mar 2009 til dem der bagtaler mig: tak fordi jeg må være midtpunkt i jeres hverdag.

• #6   16. mar 2009 Når en rytter bliver smidt af eller ikke er i stand til at få sin hest til at gøre det, han eller hun vil, så er det altid hesten, der får skylden.
    Når en rytter får en stor succesoplevelse, mener han derimod at finde kilden til succesen hos sig selv.

Jeg har set mange flotte ting i verden, men intet overskygger elegancen af min hests frihed

Vi må for en hver pris bestræbe os på, ikke at tage modet fra hesten, og ikke undertrykke dens skønhed og ynde.
    For det er med den, som med duften fra en blomst. Når først den er borte, kommer den aldrig igen.

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden.

smiley

• #7   16. mar 2009 En hest er også en hest uden en rytter, men en rytter uden en hest vil altid bare være et menneske ..

Kommentér på:
Gode citater? :D

Annonce