{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
423 visninger | Oprettet:

LÆS REGLERNE!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke forstå der er så svært at få en hest ind her i det her forum!!

Når i afviser heste læser i så reglerne?? ALLE HESTE ER VELKOMMEN!!!
Har lige budt en velkommen, med fine billeder, og god tekst! MEN hun havde stame fået 66 afvisninger da jeg kiggede... Kan satme ikke forstå folks holdning her inde!

Når man er heste ejer? kan man så ikke se frem for sin egen hest? Skal man være en latterlig lille finke? Fx holdningen; min hest er bedre end din hest? MÅSKE!!! Men min hest er satme min dejligeste eje! Jeg ville aldrig stemme middel til en anden hest om den så var grim som bare fanden! Men får jeg en middel og giver en middel igen er det hævn!! JA GU ER DET DA SÅ! FOR DIN HEST ER IKKE BEDRE END MIN! Er det ikke den holdning men køre her inde??

Forstår slet ikke hvordan der kan komme indlæg på den her side, når det kun er små egoistiske personer!

Jeg er lige glad med om det her indlæg koster mig min bruger!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LÆS REGLERNE!!!
  • #1   4. mar 2009 mange af de der prøver at få heste herind har ikke gode og ikke over 5 billeder. så afviser jeg os. men der rigtig mange der afviser de der har mere end rigeligt til at komme ind, og det er ikke fair.

  • #2   4. mar 2009 Hvad er det for en hest du hentyder til ?

  • #3   4. mar 2009 men hvis man ik kan tåle ens hest får en middel skal man ikke vælge at få bedømmelser smiley

  • #4   4. mar 2009 syntes folk der byder alt og alle velkommen er egoistiske...

  • #5   4. mar 2009 det er ikke noget hestegalleri mere.... det er snart kun pattebørn herinde!... så skide træls smiley

  • #6   4. mar 2009 Charlotte Mai M
    Hestegalleri er det da uanset alderen på personerne. Jeg kan se at du "kun" er 18 år.


  • #7   4. mar 2009 Jeg sad lige og skrev sammen med en anden kvinde, vi diskuterede hvornår man har tilknytning til en hest/pony hvad mener I ?

  • #8   4. mar 2009 Personligt afviser jeg kun hvis der bruges ulovlige billeder - altså med copyright på, eller hvie jeg tydeligt kan se at hele profilen er en joke. Som fx hvis der ingen tekst er, eller hvis den er dybt useriøs og der er 1 billede som viser en ko/ged/whatever! - og ja! Det <b>er</b> sket... :o/

  • #9   4. mar 2009 Kæphesten: Kan ikke lige huske hva det var for en, men den er under islænderen på forsiden... Den var oppe på 68 mod 66 da jeg kiggede før... men føste gang var den på 25 mod 66... Men der fik jeg også lige lukket damp af inden jeg lavede dette indlæg...

    Charlotte: TAK TAK TAK!! Det er nemlig kun små piger da har fået hest af mor og far...
    Og de ødelægger forummet! Det var en gang jeg elskede at komme ind på dne her side... det er slut... smiley

    Schmølz: Hmm egoistisk?? Vi er bare nogen der følger reglerne! ALLE HESTE ER VELKOMMEN! hvis de følger reglerne...


  • #10   4. mar 2009 Malene.
    ang afvisningspoint, jeg tror at det er pga. billedkvaliteten og ikke pga. en ellers god tekst.
    Jeg kan ikke se at piger under 18 år ødelægger forumet. Kan du uddybe det med et eksepel ?


  • #11   4. mar 2009 Synes ikke billederne er dårlige... det er værre med den før... smiley
    Siger ikke det er alle piger, MEN der findes satme tilfælde her inde som er ret uheldige... Der er et par stykker her inde som virkelig er for små "mentalt" til at begå sig mellem ander mennesker og ikke ved hvordan men behandler andre end sig selv... !!! Jeg har ikke tænkt mig at hænge folk ud med navne... For med mindre indlæggene på mit væk er slettet fremgår det ret tydligt..

    Er bare træt af den holdning der er her inde... Nu er jeg også på bilgalleri oh hundegalleri... og det er noget helt andet end her... Men har også altid fået af vide at heste folk kan være specielle!


  • #12   4. mar 2009 Det er nok en af de største problemer her på HG, reglerne er ikke tydelige nok, og flere er tvetydige og modsiger hinanden, fx såsom "alle er velkommende" men den med copy. billeder er ikke velkommende, så en af reglerne duer ikke, og der følger jeg altså den danske copy. lov og afviser, også af hensyn til fotograffen..

  • #13   4. mar 2009 Bare sjovt at de godt kan finde ud af det på både hunde og bilgalleri... Og det er samme regler...

    Så mon ikke bare problemet ligger her inde??


  • #14   4. mar 2009 Jeg er osse på kattegalleriet. Der går de ikke op i om folk har tilknytning til katten , men dem rider man jo heller ikke på. smiley
    Der er også reklamebilleder, når folk sælger f.eks. et katte kradsetårn. Men det er osse mest voksne mennesker. Sproget er pænere end herinde men tonen kan være hård.


  • #16   4. mar 2009 tror heler ikke der er store problemer med fakekatte på KG...

  • #17   4. mar 2009 Kattegalleriet er jeg ikke på... smiley selvom jeg har en main coon... smiley Men kan ikke være alle vejne... smiley

    Men du må da give mig ret i at her inde kan der lige så godt være indlæg hvor der står: Nu har jeg købt en ny babie dukke som jeg bruger når jeg leger stald med mine veninder?? synes det er ekstremt barnligt her inde... Og der er kun en grund til jeg ikke er blvet svinet til på det groveste, og det er de små piger ikke er kommet hjem fra skole end... smiley Det skal nok komme...

    Anita: Kan godt forstå der bliver afvist hvis der er for lidt tekst eller lorte billeder... Men nu kom det sig af at der var en der ikke brød reglerne der var ved at blive afvist... Så bliver jeg sku sur, for synes i forvejen det er en børnhave her inde og gider dårlig spilde min tid her inde...


  • #18   4. mar 2009 Marlene hvorfor er du her ??

  • #19   4. mar 2009 Godt spøgsmål... det er også kun når jeg får besked her fra jeg er en tur her inde... og for at se til min gamle hest...

  • #20   4. mar 2009 det er meget nemt.. overhold reglerne.. og lad vær med at blive fornærmet på os andre fordi ma ikke selv kan finde ud af at overholde reglerne.. det kunne jo være at den gældne bruger ikke havde overholdt en regel som den så har fået rettet op på

Kommentér på:
LÆS REGLERNE!!!

Annonce