Ynglingsting? Argh! {{forumTopicSubject}}
Man har lige fået (eller det var i går, men alligevel) et brev fra den efterskole man skal på næste år.
Der i er der en seddel der skal udfyldes til at sætte værelses kammerat sammen. Der er der bl.a. også et sted hvor man skal udfylde YNGLINGS Film/musik.
Nej hvor jeg hader sådan noget! Det ved jeg da virkelig ikke?! Der er så mange film der er gode og jeg har ikke nogle bestemte farvoritter. Jeg er af den holdning at man ikke skal se den samme film or mange gange - derfor ingen y-film.
Og Musik? Den er så blandet så man tror det er løgn. Jeg kan godt lide noget rock, men ikke alt. nogen 'pop' sange , eller hvad vi kalder dem, kan jeg også li', men igen langtfra alt. Der er nogen kunstnere der har lavet en eller to vildt gode sange, men resten er rent ud sagt noget Hø!
Jeg bryder mig ikke om ynglingsting, det er nemmere med ting man bare ikke kan udstå Jeg hører ikke klassisk musik, jeg gider ike se en pladder romantisk film uden lidt spændene eller humor, Jeg bryder mig ikke om sys bjerres sange x)
Den del er nemmere. Hvordan har i det med sådan noget?
Det er forresten Blidstrup Efterskole jeg skal på næste år.
nov 2008
Følger: 35 Følgere: 28 Heste: 3 Emner: 6 Svar: 43
Ynglingsting? Argh!