Stamtavle fusk.. {{forumTopicSubject}}
Jeg har lige købt 5 heste ved en mad, hvor han sagde de havde fine papir. der gik en måned før vi fik dem, men... nu havde vi da dem. Jeg kunne se med det samme de kom med posten, og den blev pakket op, at de var falske. De var printet ud fra hestedata, 2 a4 ark, for hver hest og klipset sammen. De heste jeg købte skal sælges vidre. hvad skal man gøre?
Den anden side af sagen-hvorfor købte vi dem:
Han arbejdede ved min mor, som sælger, hvor han spurgte om vi manglede heste, som vi så ikke gjorde. Men vi tog ud og kiggede på dem, og de var ikke så fine i gangen, så vi besluttede vi ikke ville købe dem. Det skal siges her arbejdede ham ikke ved min mor mere. Nåmen 4 dage senere ringede han til min mor og sagde hans gård var brændt, og om vi ikke ville købe hestene lidt billigere, da de ikke haved noget sted af stå. Det sagde vi ja til. Så fik vi den hjem, og det viste sig 2 måneder efter de kom hjem, en af dem havde tvillinger i maven, som den fødte og de begge var døde ):
Mine forældre er skilt, men snakker sammen.
Men igår komer der en mand hjem til min far, hvor alle mine mors lager ting er. han gik over til manden og spurgte hvad han skulle. Han skulle hente en kasse fra min mor. så tog han den, men min far var klog nok til at skrive hans nummer plade ned. han skrev til min mor hun skulle sige når der kom nogle. min mor ringede til ham med det samme. i den kasse manden tog, var der frisør sakse for over 100.000kr. vi tror det var ham selv der fik eller gjorde det selv det med at sette ind til hans stald.
Hvad tror i?
Hans nummerlpade er blevet meldt og efterlyst.
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.030
Som køber må man tage alle forholdsregler idag, ingenting er sikkert og mange gange er det for sent når handlen er sket.
Vær lidt mere kritisk i fremtiden.
feb 2009
Følger: 70 Følgere: 64 Heste: 4 Emner: 75 Svar: 508
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.030
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
Forstår ikke lige hvorfor han skulle stjæle din mors sakse når han har solgt jer heste ??
Men hvis jeg var dig ville jeg nok kontakte politiet og en advokat, med hestehandel som speciale
feb 2009
*Tina J cirka 4 måneder
Camilla J okay
feb 2009
mar 2005
Følger: 67 Følgere: 70 Heste: 6 Emner: 564 Svar: 3.624
Hvis du skal have dine penge igen, skal du kontakte politiet og du skal kunne bevise det er ham der har solgt de heste, og at de har falske stamtavler..
Stamtavle fusk..