{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

UFORSKAMMED DAME! LÆS LÆS LÆS! {{forumTopicSubject}}

IKKE EN HEST MEN MIN HUND HEH =D

Ja her forleden aften var jeg ude på min aften tur med Luna hvor vi møder en dame med hendes hund. Jeg tænker om Luna ikke måtte hilse, så det siger jeg så højt så siger damen dette til mig: NEJ! NEJ! din dumme kamphund skal ikke hilse på min hund! din hund burde skydes. osv osv osv. hun sagde altså mange andre ting som faktisk gjorde ondt i mit hjerte for jeg ved hvor dejlig en hund Luna er.

Men min pointe er bare?
Luna kamphund? hallo moster! min hund er bange for en skraldespand? =O

Jeg blev godt nok sur og sagde så tilbage til hende at hun tilsyneladene ikke kendte en skid til racen og denne type hund siden at un kunne stå og kæfte op omkring det. Kamphunde er hunde som er trænet til kamp.
Din lille lorte hund kunne sgu godt være en kamphund? bare et spørgrsmål om at træne den til det fra hvalp af.

Jeg er virkelig ked af at jeg ikke kunne tale pænere om hendes hund og mit sprog som bare fløj ud af munden på mig. men Når hun siger til mig at min >dumme< hund skylle >skydes< og kun er egnet til >tiger mad<, så bliver jeg sgu ked af det og faktik også megte sur!

Men hva' sys i?
- Kan man tillade sig at sige sådan noget når jeg spørger pænt om de må hilse?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UFORSKAMMED DAME! LÆS LÆS LÆS!
  • #1   24. feb 2009 Nej, det er ikke i orden. Hun skal opføre sig ordentligt. Er hun ikke tryg ved din hund kan hun jo bare sige det pænt og så at hun ikke vil have de hilser på hinanden. Men man behøver jo ikke svine hinanden til.

• #2   24. feb 2009 ikke efter min mening.

Hun kunne da i det mindste have sagt det på en pæn måde at hun ikke vil bryde sig om det.

• #3   24. feb 2009 Nej det kan man da ikke, hun var sku da en nar. Jeg havde heller ikke holdt min kæft, hvis det havde været mig. Så lad være med at tage hendes ord så tungt. Du kender din hund, det gør hun ikke. :o)

• #4   24. feb 2009 Hvor er hun led !
    Din hund er IKKE en kamphund, men en muskelhund!
    Den har fået det rygte om at være en bidsk og farlig hund, fordi nogle dumme mennesker har fundet på det "sjove" at lade dem slåsse over noget kød osv.
    Det kunne lige så godt være en labrador...

Hun kunne ikke være det bekendt..

• #5   24. feb 2009 omg ö
    jeg ville også flippe fuldstændig ud!

min hund er en blanding af en karelsk bjørnehund og rotweiler. og så snart folk hører at den også har rotweiler i sig, så rynker de på næsen og skrider. hold kæft hvor kan jeg blive så sur over sådan noget.

Næsten alle i min fars famille har bulldog osv. og de er da noget af de kæreste!

hun burde skamme sig.

• #6   24. feb 2009 Jeg har også haft Rottweiler, men han vr dog mishandlet før han kom til os. Men vi havde vores forbehold.

Ikke hilse på andre hand-hunde
    Ikke gå når det er meget mørkt
    Folk skal ikke ha noget på hovedet eller være fulde(:

Så var han sgu oget af det bedste

• #7   24. feb 2009 min ene hund er meget stor:) han var engang nede på vores marked plads løs:) han gør intet! så¨komemr der en dame med en schæfer hund, hendes hund gør og knurrer og jeg ved ikk hva... vores vil så snakke med den anden hund og løber lige så stille der hen sætter sig og gør intet! så begynder hende damen at tæve vores hund!"!!!? vores hund er rigtig bange for gamle mennersker nu -.- og er så blevet en aggresiv hund nu! pga dette! smiley dagen efter5 gik min og min papfar så tur med den hund igen, vi møder en gammel dame med en schæfer som vores hund rent faktisk er noget bange for... hun hilser så, pga min papfar er nået stor... han var ikk med dagen inden men jeg kunne se det var hende! smiley han sskældte hende så meget ud!
    men nej synes jeg ikk hun kan være bekendt!

• #8   24. feb 2009 suk mennesker... vi praler af vi er den mest inteligente skabning på jorden.. men synes godt nok der er nogle indivder der stærkt modbeviser det og trækker resten af verdens inteligens ´% meget langt ned

• #9   24. feb 2009 kæft hvor er det dårlig stil

det har jeg også fået at vide
    at min "voldelig" hund ikkemåtte komme i nærheden af hende lile lorte hund
    min er verdens mest hyggelige og søde hund i verden hun ville ALDRIG bide eller angribe nogen eller noget

jeg har den holdning at hvis hunden er mindre end en kat så er det ikke en hund!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• #11   24. feb 2009 jeg ville bestemt heller ikke have at folk kom hen med deres køter i hovedet på min hund hvid jeg var ude og gå tur med den. også er det lige meget om det er bulldog, amstaff, eller chihauhau. Hvis de bare stikker hunden om i hovedet på min hund ja så er man sq også selv skyld i at man får noget af vide. Man kan spørge pænt først om de må snuse til hinanden.

• #12   24. feb 2009 Jeg tror faktisk at jeg ville have kommet til at slå hende smiley ej hehehehe

• #13   24. feb 2009 Hej.
    Nu er jeg desværre bange for de fleste "muskel" hunde pga MEGET grim oplevelse, og stoler derfor ikke på dem.
    Men derfor taler jeg ordentligt til alle, og havde du spurgt om din hund måtte hilse på min, havde jeg svaret at det måtte den godt hvis du var sikker på at den er sød:-)
    Og det til trods for at jeg ikke er så vild med dem:-)

Jeg spurgte i dag en mand om min lille hund måtte hilse på hans store, og han sagde NEJ, det må den ikke, den hader små hunde:-)
    Jeg svarede så : Det er da mærkeligt at der ikke er noget når din kone går med den, der har de før hilst:-)
    Jeg havde lyst til at sige : DIN SURE GAMLE NAR:-)

• #14   24. feb 2009 hvad sagde du til hende??

• #15   24. feb 2009 Det står i hendes indlæg?

• #16   24. feb 2009 Har nok hængt sammen med alle de små hunde der er blevet skambidt af kamphunsracen. Hun har nok været bange for det skulle ske for hendes også smiley hendes reaktion var dog lidt streng synes jeg

• #17   24. feb 2009 hov ja det gør det også havde ikke lige set det jeg må have briller xD

• #18   24. feb 2009 Det har du ret i Trine:-)
    Hun kunne jo bare have sagt : Nej tak, jeg har desværre travlt, eller sådan?
    Ingen grund til at gøre andre kede.
    Og jeg kender da også et par rare "kamp" hunde:-)

• #19   24. feb 2009 Ja. Hun behøver ikke skælde og smelde .

• #21   24. feb 2009 Jeg er også selv bange for racen, da de ofte havner i de forkertne hænder. Folk anskaffer sig racen fordi de synes den er sej, men de har ingen forstand på racen, og hvad den kræver. Det er synd for hunden. Der er dog nogle stykker der har styr på det.

• #22   24. feb 2009 hun burde skamme sig!

Kommentér på:
UFORSKAMMED DAME! LÆS LÆS LÆS!

Annonce