arg hader det - drenge. {{forumTopicSubject}}
jeg går jo på efterskole. og jeg har fået en masse venner. bla. en vanvitig god ven, lad os kalde ham
(s).
det skal siges jeg er den re minus går op i mit udsenne, og (s) går op i alt går kun i mode og bruger mindst en halv time forand spejlet om morgen.
min i starten af skole året, var vi de bedste venner ever, vi snakkede så godt sammen om en, og (s) var der altid for mig ever. me (s) er den type der går fra den ene pige fra den anden, og fordi, vi var så meget samme som vi var, har jeg vi vist alt hvad der er sket mellem dem af gode og dårlige ting. og det har jo ikke været lige fedt, især ikke når det har været nogle af mine gode veninder.
og vvi har gjort så meget for hinanden altså jeg ved ikke hvor mange gange jeg har, skullet trøste en tudbrølene (s). og nok det samme omvendt.
men her efter jul, er han blevet totalt lige glad, med alt og alle, går og siger alt muligt shit, og slå fra sig, og det jo også gået ud over mig, jeg har fundet ud af at mit håndled kan dreje 2½omgang. og hvis jeg prøver at snakke med ham nu, bliver han bare sur og siger "hvis du ikke kan tage mig som jeg er må du jo lade være" og hver gang, har jeg jo sagt undskyld.
men der var en gang, han virkelig satte mit pis i kog hvor jeg virkelig blev sur og soret, så jeg gik ind mens han sad og snakkede med sine vvenner. det skal siges jeg var virkelig sur og jeg var virkelig ked af det.... jeg gik drekte ind og råbte lige ind i hovdet på ham, "DU SKAL BARE RENDE MG I RØVEN, NÅR DU SKAL BEHANDLE MIG SÅDAN" vi snakkede ikke sammen i tre dage, hvor efter han ringer til mig og spørg mig om vi ikk lige kan snakke og jeg tænker bare jah jah.
så jeg kommer op på hans værelse og der sider han og græder og spørg om vi ikke godt kan vætre venner igen, for det her med jeg går og er sur kan han ikke holde ud. og jeg giver ham selvføgelig en chance til.
og siden har vi da kunne snakke lidt sammen, men han stadig lidt fuckt. men hvvis det virkelig gælder er han der for en.
har virkelig grædt meget pga ham.
men nogle gange har jeg bare lyst til at droppe ham, men hvad skal jeg gøre?
har i prøvet noget ligne?
- M.A.J
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.399
jun 2005
Følger: 38 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 83 Svar: 662
dec 2007
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
dec 2007
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
han holder helt sikkert af dig, 0g du af ham.
tænk på det.
Knus Anita W
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Kender det alt for godt selv.
Hvis jeg var dig ville jeg tage en snak med ham om den ændrede afærd - men snakke på et 'ordentligt' plan, dvs. ikke beskylde ham for noget eller putte ordi munden på ham men lytte og spørge ind til.
arg hader det - drenge.