{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

PROJEKT - hvad sys SF om OVERVÆGT {{forumTopicSubject}}

hej smiley

Jeg har et projekt der om-handler.

OVERVÆGT blandt børn og unge - før, nu og fremtiden...

Et af spørgsmålene hedder : Hvad synes samfundet om overvægt blandt børn og unge, så hvad synes i??

hvad kan man gøre for at forebygge og behandle det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PROJEKT - hvad sys SF om OVERVÆGT
  • #1   17. feb 2009 Flere og flere bliver overvægtig, og jeg tror det skyldes forældrene.. For mit vedkommende er der fordi min mor aldrig tænkte på sund mad da jeg var barn og det resultere i at jeg er lidt overvægtig som voksen..
    Min overvægt har resulteret i at jeg har fået en sygdom som hedder pco og den gør at jeg har svært ved at få børn og forstyrre min hormon balance.. mega nederen...
    Forældre nu om dage arbejde jo begge fuld tid og så kan børnene passe sig selv.!
    I stedet synes jeg at alle skoler skulle indføre sund kost hver dag og mere idræt.!

• #2   17. feb 2009 Som voksen er jeg nu blevet nød til at tænke over hvad jeg spiser osv og så dyrke meget motion...
    Det resulterer da også i at jeg har tabt mig en del igen.. heldigvis og så har jeg et stor energi niveau...

• #3   17. feb 2009 Jeg mener helt klart at det er et spørgsmål om nok motion og sund kost. Alt for mange børn og unge bruger alt for meget til på computer og tv frem for motion. Samtidig burde man indføre sund kost i skolerne og endnu mere motion. Jeg mener at forældrene skal tænke noget mere på børnenes sundhed og ikke servere fed mad. Junkfood er nok en af de største syndere.....fordi det er nem aftensmad!!

Kommentér på:
PROJEKT - hvad sys SF om OVERVÆGT

Annonce