hvad har HG lavet idag?(: hvad har HG lavet idag?(:
Hej HG!
jaaé...hvad har i lavet i dag?<3
min dag har været således:
Jeg stod lidt sent op, først klokken syv. men jeg faldt tidligt i søvn i går så jeg fik 9 timers søvn, - dejligt! (: jeg kom 10 min for sent fordi jeg ikke kunne finde min taske, haha ;b
vi havde så fransk, og så skulle jeg oversætte noget til dansk, og jeg må indrømme at jeg altså ikke er så god til fransk. sætningen lyder så; Hun kunne ingenting gøre. min lærers bemærkning er så; nej, det er jo fuldstændig lige som dig, Emilie!
nøøj hvor blev jeg gal. jeg kan slet ikke tage at hun skal ydmyge mig sådan foran resten af klassen, og det er jo ikke første gang hun gør det. nå men så i det store frikvarter kører mig og catha over på pilen. på bej tilbage til vores egen skole, kører jeg op i en torn som jeg self fjerner. men så efter skole er min cykel HELT flad. FEDT når jeg havde aftalt med catha at cykle i stalden. nå, men vi tager så bare bussen.. Da vi kom i stalden ordnede vi og sadlede op og red afsted. Vi red i 2 timer og 40 min. det var en rigtig god tur og Tashia var bare vidunderlig! hun opførte sig så pænt og lavede ikke balade. jeg bliver så glad når hun er sådan efter turen gik vi ind og mugede. da jeg kom ind til catha, (vi rider ikke samme sted, jeg rider på nabo-gården). jeg skule også ordne Junior i dag, så jeg gik ind og mugede. Sabina og kit var også i stalden , så det var rigtig hyggeligt:) så skulle vi lukke heste ind, og jeg gik hen for at nusse Tulle og stikker hovedet for langt frem, så hun bider mig hele vejen rundt om munden
nå, så kørte mig og catha så hen til hendes far og pakkede og så kørte vi hen og købte pizza - mums (: så kørte vi hjemtil mig og i bad og nu sidder vi bare og hygger og sådan
det har været en rigtig dejlig dag!
Hvad med jeres dag?(:
Knus emilie.
apr 2008
Følger: 30 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 31 Svar: 84
rikke var squ også bare en skat . og så den der hjort ... eller hjorte xD nøj hvor blev vi bange xD
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 59
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.947
well. jeg har jo, som mange andre, lige fået ferie idag. SKØNT! o.0 det var sku også på tide. men ellers har det været en utrolig kedelig fredag. har egentlig bare brugt tid med hestene; de fik alle tre en ordentlig strigletur. (; intet udover det sædvanlige, som jeg plejer at lave på en hverdag :b
apr 2008
Følger: 30 Følgere: 36 Heste: 6 Emner: 31 Svar: 84
feb 2008
Følger: 18 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 13 Svar: 59
Catha: hahaha ja xb
hvad har HG lavet idag?(: