353 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hvad har HG lavet idag?(: hvad har HG lavet idag?(:

Hej HG!
jaaé...hvad har i lavet i dag?<3
min dag har været således:
Jeg stod lidt sent op, først klokken syv. men jeg faldt tidligt i søvn i går så jeg fik 9 timers søvn, - dejligt! (: jeg kom 10 min for sent fordi jeg ikke kunne finde min taske, haha ;b
vi havde så fransk, og så skulle jeg oversætte noget til dansk, og jeg må indrømme at jeg altså ikke er så god til fransk. sætningen lyder så; Hun kunne ingenting gøre. min lærers bemærkning er så; nej, det er jo fuldstændig lige som dig, Emilie!
nøøj hvor blev jeg gal. jeg kan slet ikke tage at hun skal ydmyge mig sådan foran resten af klassen, og det er jo ikke første gang hun gør det. nå men så i det store frikvarter kører mig og catha over på pilen. på bej tilbage til vores egen skole, kører jeg op i en torn som jeg self fjerner. men så efter skole er min cykel HELT flad. FEDT når jeg havde aftalt med catha at cykle i stalden. nå, men vi tager så bare bussen.. Da vi kom i stalden ordnede vi og sadlede op og red afsted. Vi red i 2 timer og 40 min. det var en rigtig god tur og Tashia var bare vidunderlig! hun opførte sig så pænt og lavede ikke balade. jeg bliver så glad når hun er sådan smiley efter turen gik vi ind og mugede. da jeg kom ind til catha, (vi rider ikke samme sted, jeg rider på nabo-gården). jeg skule også ordne Junior i dag, så jeg gik ind og mugede. Sabina og kit var også i stalden , så det var rigtig hyggeligt:) så skulle vi lukke heste ind, og jeg gik hen for at nusse Tulle og stikker hovedet for langt frem, så hun bider mig hele vejen rundt om munden smiley nå, så kørte mig og catha så hen til hendes far og pakkede og så kørte vi hen og købte pizza - mums (: så kørte vi hjemtil mig og i bad og nu sidder vi bare og hygger og sådan smiley det har været en rigtig dejlig dag!

Hvad med jeres dag?(:

Knus emilie.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad har HG lavet idag?(:
Kommentér på:
hvad har HG lavet idag?(:

Annonce