Stil xD {{forumTopicSubject}}
den dag alt gik galt :;s
Det startede med at jeg drømte at jeg var ude og kører bil, jeg vågnede med et brag da jeg landede på gulvet. Av for helved skreg jeg, min bror var flad af grin han havde stået og filmet det hele på film. Jeg sprang op fra gulvet og løb efter ham imens jeg råbte og skreg af ham! Han låste sig så inde på sit værelse og stod & råbte af mig. Ihh tænkte jeg og gik ind til mig selv, og ville se lidt tv så kan jeg selvfølig ikke finde den lorte fjernbetjening. Så jeg måtte igen op af sengen for at starte det tv. Jeg trykker på knappen og springer over i seng igen der går så 5 min inden det tænder da det så endelig tænder er det bare flimre skærm! Jeg råber på min far som skynder sig at komme han siger så at der ikke nok ikke er noget tv i dag ;s jeg tog puden over hovedet og bankede hovedet ned i sengen. Jeg tog et par hotpants på og en stram trøje. Så kravlede jeg op på køkkenbordet og tager guldkornene ned og tager ske & tallerken så vil jeg tage mælken du kan lige tro så er den der ikke ! ish
den er opdigtet & undskyld stave fejl det er da en begyndelse:D
feb 2007
Følger: 70 Følgere: 75 Heste: 8 Emner: 117 Svar: 930
Ellers fin
Stil xD