{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gdkende en hest UDEN der står noget???
  • #1   28. jan 2009 Fordi nogen herinde ikke læser reglementet og mener at der skal være plads til alle...

De forstår ikke at det er et galleri og for at undgå snyderi/falske heste, bør der være en del billeder og noget tekst.

Faktisk så overholder de, der bare byder velkommen til alle, ikke reglementet og burde havde en udstemme - hvis man skulle holde sig helt til reglerne....

• #2   28. jan 2009 Du skal have tilknytning til hesten.
    Alle billeder skal være tydelige og af selve hesten!
    Hesten må ikke oprettes som salgsannonce!
    Hesten må ikke være solgt ved oprettelsen!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne

Hvis et af disse punkter ikke er opfyldt, så skal der afvises.

• #3   28. jan 2009 Maria:
    Det mener jeg også...
    Igår var der sågar en der minimum to gange skrev "pyt med reglerne" - citat slut.
    Synes ikke det kan være rigtigt...

• #4   28. jan 2009 Sorte Perler:
    Det ka du være helt sikker på jeg gør... op til 5 gange omdagen går jeg samtlige heste igennem der venter på godkendelse og der er bare så mange der ikke overholder et eller flere af ovenstående punkter...

• #5   28. jan 2009 link

• #6   28. jan 2009 Lykkebo:
    Det ville være udhængning hvilket er meget imod reglerne... beklager...

• #7   28. jan 2009 nu ved jeg hvilken hest....

• #8   28. jan 2009 Det gælder ikke en bestemt, men i det hele taget de nisser, der ikke læser reglerne før de opretter...

• #9   28. jan 2009 ja ja ja ved det godt, samt dem der stjæler andres billeder,hvor der er copyright på,men alligevel er så dumme at oprette hesten,selvom man kan se det .. helt ærligt..

• #10   28. jan 2009 Hvorfor skal folk være så mistroiske og tvivle på ejerskab af hesten, fordi der mangler tekst? Er det noget "tyv tror hver mand stjæler" vi er ude i eller hvad?

Da jeg første gang søgte optagelse på hestegalleri, vidste jeg slet ikke at det var så vigtigt med udførelig tekst - det var simpelthen gået helt forbi mit distræte hoved... Er det en mulighed, at man kan have begynder-vanskeligheder og at det i mange tilfælde bare er en forseelse? Ingen siger, at man skal byde velkommen eller afvise med det samme man ser en ny.... Man kunne starte med at give et prej om, hvad der mangler og hvis IKKE det bliver tilføjet, så kan man afvise... Med andre ord, give folk en chance.

Kunne være, at man bare har brug for et venligt skub i ryggen - man kan hurtigt komme til at agere som en lille paragraf-rytter hvis ikke man husker på, at vi alle sammen kun er mennesker og kan have overset noget...

Men når det så er sagt, er det ikke pænt når man bevidst viger uden om reglerne - denne bemærkning er også kun myntet på dem, hvor der måske kan være tale om en misforståelse...

Generelt er jeg ked af den manglede forståelse og hårde tone, jeg ofte synes der er, blandt medlemmerne her på hestegalleri.

Husk på at ord kan lyde hårde på skrift.

• #11   28. jan 2009 Ja jeg afviste den... Det er for ringe. Hvis man ikke skriver mere, så er man ikke på HG af de rigtige grunde, for hvis man er det, går man så meget op i sine heste at man sagtens kan skrive en stil på længde med den kinesiske mur! XD

• #12   28. jan 2009 Jeg kan da huske at jeg havde nok 10 billeder, hvor jeg både sad på dyret og hvor det var på fold.
    Havde tekst i hver og havde startet stævner osv så man kunne se det var min.
    Jeg blev stemt ud 2 gange og det syntes jeg ikke er helt fair?
    Det var først 3. gang jeg kom ind.

Der er mange der har to billeder og overhodet ingen tekst der bliver stemt ind?
    Fatter det ikke, så er der også nogle der har 5 billeder og en smule tekst i hver men de bliver stemt ud eller kommer kun med nød og næppe ind.
    Jeg syntes det er sådan lidt...

• #13   28. jan 2009 Det der er problemet med copyright er at det er svært at se om folk har lov til at bruge billederne...

Drengenes ejers veninde har taget en del af billederne på min profil og hun skriver altid sit navn på, men jeg har fuldt ud lov til at bruge billederne...

• #14   28. jan 2009 ligemeget om du har fået lov til at bruge dem af fotografen eller ej, så må du ikke bruge dem på HG, det eneste der må stå på billederne herinde, er dit eget navn

• #15   28. jan 2009 der skal være tekst men jeg gider personligt ikke selv læse hvis der er en hel roman.

Kommentér på:
Gdkende en hest UDEN der står noget???

Annonce