{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

hvorfor slette emner? {{forumTopicSubject}}

Hvorfor sletter nogle emner i forummet, bare fordi de ikke får ret?

Som lige før, hvor en brokkede sig over hun havde fået en middel af mig i en bedømmelses rundte, og der var ved at komme gang i en god diskution om hvorvidt karakteren middel skulle bruges eller ej,

Men så skete noget, som jeg desværre tit syntes sker herinde, folk får ikke melidenhed med hende, og siger, det er også bare for dårligt, at nogle giver middel, så emnet bliver slettet igen.

Hvorfor ikke tage diskutionen op? Er det virkelig så slemt ikke at få ret?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor slette emner?
  • #1   26. jan 2009 men jeg har også set det med andet, end det emne der lige blev slettet.

Syntes generelt mange opretter melidenheds indlæg, og hvis de ikke virker efter hensigten, så bliver det slettet, det ligemeget om andre evt får noget ud af det, i form af en god diskution.

• #2   26. jan 2009 Ja som der bliver skrevt også, er bedæmmelser et ømfindigt emne her inde ret tit. Og det at folk sletter emnerne, ja det er så ikke noget jeg har oplevet sådan rigtigt, men betvivler ikke dit ord. Der er desvære ikke ret meget man kan gøre ved det. Men ja du kunne jo oprette et lignende emne selv og se om du kunne få diskotionen igang igen =)

Kommentér på:
hvorfor slette emner?

Annonce