{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
934 visninger | Oprettet:

F*CKING postbude!!! {{forumTopicSubject}}

Må lige ud med noget luft her, og bank mig gerne i hovedet hvis det bliver for meget.

Vi havde sidste år en hændelse med et kvindelig postbud, som i stedet for at ligge vores post i postkassen vælger at kravle over vores hegn for at aflever vores post personligt. Vores hunde, 2 yorkshire terriere, løber hende i møde og springer op ad hende. - Det ved folk som kommer her at hundene gør og sådan er det bare. Det kvindelige postbud sætter sig på hug ,efter at have givet min kæreste posten, for at ville hilse på hundene. Kani, vores han, har for vane at hoppe op i skødet på folk hvis de sidder på hug og slikke dem i hovedet. Postbudet får selvfølgelig et chok og skubber Kani ned. Vi har en venskabelig samtale og hun kører herfra.
- 1 månede senere modtager vi et brev hvor postdanmark fører postbudets sag, hvor hun forlanger erstatning for hundebid og 14 dages sygemelding. Vi reagerer selvfølgelig med at ringe til dem og forklarer sagen og ydermere skrive et brev hvori vi nægter at vores hunde har bidt hende.

I dag kom et mandligt postbud med post. Vi har i 14 dage haft et vennepar boende, de skal bo her i 4 måneder så deres adresse er flyttet hertil. - Vi havde glemt at sætte et skilt op med deres navne på postkassen. Posten i dag, står længe ved postkassen med brevene til vores venner, og vælger at tage brevene med tilbage til bilen. Jeg rejser mig for at gå ud i køkkenet og posten får øje på mig. Han går over til vores hegn og venter på jeg åbner døren. Jeg åbner døren, posten står vel og mærke på ydersiden af vores hegn, og hundene løber selvfølgelig ud. I det hundene løber ud kravler han over hegnet og jeg beder ham pænt gå ud af vores have. - Hundene løber ham i møde som de altid gør når der kommer nogen. Posten begynder at råbe og skrige, sparke og slå udefter vores hunde med de breve han har i hånden. Jeg råber til ham at han skal se at komme ud af vores have, NU. Han råber og skriger at vi har nogle sindssyge hunde osv og jeg råber til ham at han bare kan se at komme ud og det kan kun gå for langsomt!

Jeg har skrevet e mail til postdanmark og fortalt at det er uaccebtabelt at han slår og sparker af vores hunde, som intet havde gjort.

Hvad bilder han sig ind?!?! - Er det mig der er galt på den her?

Synes ikke det kan være rigtigt at man har hegnet hele haven ind, postkassen står så budene ikke skal ind hvor hundene er og så sker de her ting! Og der er da bare slet ingen som skal hverken slå eller sparke efter vores hunde!

Dårlig start på min middag. .

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  F*CKING postbude!!!
Kommentér på:
F*CKING postbude!!!

Annonce