16. maj 2005 Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
Nu ska i få grunden, en gang for alle {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen (:
<b>Jer der ikke har behov for at læse dette, lad være med at kommentere, men spring i stedet videre til næste emne !</b>
Her kommer begrundelsen for salget af Vestri - alt for mange mennesker skriver og spørger hvorfor han skal sælges.
<b>VALGET HAR VÆRET SVÆRT, SÅ PIRKEN ER IKKE NØDVENDIGT!</b>
Det er nok de færreste der har oplevet det vi har været igennem. købet af ham var egentlig mere af medlidenhed end af kærlighed, men der gik ikke længe før det ene blev erstattet af det andet!
Vi har hjulpet hinanden igennem den hårdeste periode i vores begges liv. Ind i mellem er der én som man virkelig bare ved er den perfekte for én - sådan har det været med os.
Jeg har ALDRIG i mine 12 år som 'hestepige' følt det samme som jeg har gjort og stadig gør for Vestri.
Men når man oplever noget meget slemt, såsom en sygdom som har tappet en for alt energi, fyldt hele ens hoved og fjernet alt fokus fra det der normalt ellers var dagligdagens højdepunkt - så føler man en stor trang til at flygte fra alt det der forbinder en med sygdommen, når man endelig kommer på den anden side..
<b>Undervejs i mit sygdomsforløb, har jeg fået øjnene op for mit liv og de veje jeg gerne vil gå. Alt det jeg før var så sikker på, er nu ret uvis - men en ting er sikkert, jeg vil videre.</b>
Vestri skal sælges til en der vil bruge ham på samme måde som jeg, og som kan passe lige så godt på ham, samt blive ligeså glad for ham som jeg har været.
Én ting er sikkert og det er, at Vestri altid vil have den største plads i mit hjerte & jeg vil altid elske ham højest.
<b>Nogle gange må man bare lade nutid blive fortid og skabe en fremtid med en ny nutid.</b>
// CSF 8(
jun 2006
Følger: 126 Følgere: 118 Heste: 7 Emner: 451 Svar: 1.353
Men det har vel også været okay at komme ud med det?
Jeg føler meget med dig, og håber på det bedste i fremtiden!
mar 2006
Følger: 83 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.067
Der er - for mig - ingen tvivl om, at du har tænkt tingene nøje igennem inden du har truffet et meget svært valg.
Jeg ønsker dig al mulig held og lykke fremover :o)
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
og flot, ja ..
håber på det bedste for både dig, og Vestri
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
Det kommer bare tæt på nu, han skal i kommission den 1/2 ...
Før har tanken været noget jeg tilsidst vendte mig til, nu stinker den bare
Men jeg blir glad for det i sidste ende, det er jeg sikker på !
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
maj 2005
Følger: 183 Følgere: 180 Heste: 2 Emner: 614 Svar: 2.771
<b>Signe</b>
Kristian Jørgensen. det er ham der har HAFT Gustur fra Kjarri, den er lige blevet solgt (:
Nu ska i få grunden, en gang for alle