{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Hvad skete der?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid, så længe jeg kan huske haft hovedpine. Får også migrene. Hver dag til hver anden dag har jeg lige været ramt af et par timers hovedpine.
Men igår fik jeg lige pludselig meget voldsom hovedpine, kun i højre side af hovedet. Smertene var migrene lignende men det var stadig ikke det samme, for det varede kun i en halv time og kun den ene side af hovedet. Det begyndte efter 10 min af sitre i hele min højre del af ansigtet, da jeg var på toilettet og kiggede mig i spejlet var mit højre øje meget mindre end det venstre, men det lignede stadig ikke at det var hævet. Det er gået over nu, mit øjnbryn er en lille bitte bitte smule følelsesløst, men det generer mig ikke.

Jeg har ikke nogen læge lige nu da jeg er ved at skifte, så jeg skriver lige her, da tankerne overvælder mig for meget. Min mor havde en meget lille blodprop i hjernen for et par år tilbage og hendes far døde også af en blodprop. Så nu sidder jeg bare og tænker om det kan have været det jeg mærkede igår. Hvad tror I det kan være??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skete der??
Kommentér på:
Hvad skete der??

Annonce