Hestens personlighed {{forumTopicSubject}}
Det er bare så skønt med alle deres personligheder, og her de 2 sidste dage har Tonga helt tydeligt vist sin charme
I går ville jeg bare lige hurtigt lege med hende på banen, så jeg gad ikke lukke den af, men lige pludselig synes Tonga at det var kedeligt at tøffe rundt efter mig, så hun vendte om og smuttede ud af banene... Jeg løb stille og roligt ud efter hende, men så endte der bare med at vi løb side om side på marken. "neeeej hvor fedt, at vi kan løbe her på marken sammen mor" hehe, det var helt sikkert det hun tænkte
Kort tid efter stod vi stille tæt på min cykel... BANG "Du skal ikke ride på den dér mor!!" haha XD cyklen er åbenbart en konkurrent
I dag trænede vi lidt fra jorden inden vi skulle ride, men efter en schenkelvining gik hun bare sin vej, for at gå over og spise græs Jeg gik hen for at hente hende, og vi lavede en travers, men så gik hun bare igen efter hun havde lavet den
En hest med sine egne meninger!
Hvad med jeres heste? Hvad laver de af ulykker?
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.304
Flicka ser for det meste bare noget meegte interessant og løber op i den anden ende af marken (over ½ km xD ) "Hov mor, var vi ikke færdige med at lege" ? Hun er så sød xD
- Under rytter ser hun bare altid et snit til at bukke - i glæde altså xD e.ks sidst vi red i cordeo på folden og ikke i hallen "friiiiiiiiheed" tænkte hun bare, og det gav et ordnetligt blåt mærke hos mig xD haha
Knus
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
Jeg spiser posen med, hvis ikke du tager gulerødderne ud for mig mor!
aug 2005
Er jeg blevet før i tiden... Er heldigvis væk nu, og jeg nyder bare at det er sådan hendes personlighed er... Nøjagtig som hvis jeg styrer hende væk fra et spring, så bukker hun, for lige at komme med sin mening om det Bruger slet ikke pisken, styrer hende bare væk ;D
apr 2008
Når Flicka løber jeg bare stille efter hende, og så hygger vi på skrænten x) det andet hjælper jo ikke - det er bare smaddert sødt, hvis man vender den om (x heh
aug 2005
Ja Så er der mere fornøjelse med dem
apr 2008
aug 2005
Hehe, nårh sødt Tonga hun ligner bare en hund, når vi er til stævner... Hun er sikker på alle har mad til hende... Om det så er deres toast eller dåsesodavand, så er det da helt sikkert købt til hende, og så følger hun dem, hvis ikke jeg stopper hende
... Hvem sagde madglad?
feb 2006
Følger: 323 Følgere: 368 Heste: 5 Emner: 414 Svar: 2.879
det er dejligt når en hest får frihed til at vide sin personlighed...
Sådan her er coco når han er i sit es....
http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=120675
det er sjovt at lege... dog er nogle ting farlige...
Coco udstråler enorm selsikkerhed, men faktisk er han verdens støreste tryghedsnarkoman...
Han er ekstrem mor-syg og går meget op i at gøre det rigtige...
River han er bom til træning elller stævne - ja så blir han tosset og overspringer resten af banen...
aug 2005
Årh, hvor er han sød!
jul 2006
Følger: 48 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 433 Svar: 3.578
Hun har også denne facade, der siger hende at hun skal se RIGTIG sur og farlig ud når der er fremmede folk inde i stalden. Tossede pony.
Men ak ja, med den rummelige personlighed kan man da ikke sige at man mangler noget. Hun har personlighed både fra jorden og under rytter. På fold som i tov og på bane som på tur.
Hestens personlighed