{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
496 visninger | Oprettet:

Mega mega mega l*rte dag i dag! {{forumTopicSubject}}

Omg jeg er bare inde i en virkelig mega monster meget dårlig periode.
Min far kom hjem i går fra havet, øv øv. Jeg hader når han er hjemme, han fylder så meget. Altså ikke i vidden xD Det første han gjorde var at vrisse af mig da han trådte ind af døren... "okay Emilie. Så bryder helved løs" var lige den første tanke.

Så i dag i skolen fik jeg taget min mobil. Havde ikke hørt det ringede i fritkvarteret og vupti står vores mega unice lære. Han tager så selvfølgelig min telefon, og jeg når ikke at slugge den. "fucking røv" tænker man jo så.
Når. Vi har så time, og jeg sidder lige foran kartederet. Pludselig kommer der en sms fra Mela. Kom til at skrive en fejlbesked til hende xD (Hej mor, skal vi ikke have taco til aftensmad? smiley )
Han læser det så og så begynder han jo at blive meega provokerende. "Nååårh, hvem er Mela så?" og bla bla bla. Han sidder og provokere mig i timen med at komme og banke ned i bordet og gøre mig forskrækket. ("HAHAHAHAHAH!!! jeg kender ikke nogen som er så sjov at drille som dig Emilie!!" "ih, mange tak! -.-' " )
Han bliver ved med at sidde derover på hans fede røv og sole sig. Jeg sad virkelig og havde mega lyst til at tyre min stiftblyant lige i hovedet på ham. Pludselig gør jeg det så. Af ren refleks fordi han kom med en kommentar til "Hvem er så Mela Emilie?" og alle i klassen sidder og følger stærkt med og alt det der.

Well. Han fik så stiftblyanten i hovedet og så blev han kraftedme gal! Jeg kom ned på kontoret og så hentede han mig og sagde jeg var et flols, at jeg ramte ham i hovedet, at jeg kunne have remt ham i øjet og bla bla bla... Sagde til ham at han skulle lade vær med at være så provokerende.
Kom så med oo i klassen. Efter den sidste time fik jeg så min telefon tilbage.
"Det skal ALDRIG ske igen Emilie!"
"Nej så lad vær med at provokere"
Det ligner mig overhovedet ikke at være så "uartig"! Jeg har aldrig været på kontoret før. Jeg blev jo helt vildt chokeret O_O

Han er simpelthen så irriterende den lære.
Når. Surt opstød herfra.

Har i haft en god dag?

-Moe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mega mega mega l*rte dag i dag!
Kommentér på:
Mega mega mega l*rte dag i dag!

Annonce