23. dec 2004 Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Mega mega mega l*rte dag i dag! {{forumTopicSubject}}
Omg jeg er bare inde i en virkelig mega monster meget dårlig periode.
Min far kom hjem i går fra havet, øv øv. Jeg hader når han er hjemme, han fylder så meget. Altså ikke i vidden xD Det første han gjorde var at vrisse af mig da han trådte ind af døren... "okay Emilie. Så bryder helved løs" var lige den første tanke.
Så i dag i skolen fik jeg taget min mobil. Havde ikke hørt det ringede i fritkvarteret og vupti står vores mega unice lære. Han tager så selvfølgelig min telefon, og jeg når ikke at slugge den. "fucking røv" tænker man jo så.
Når. Vi har så time, og jeg sidder lige foran kartederet. Pludselig kommer der en sms fra Mela. Kom til at skrive en fejlbesked til hende xD (Hej mor, skal vi ikke have taco til aftensmad? )
Han læser det så og så begynder han jo at blive meega provokerende. "Nååårh, hvem er Mela så?" og bla bla bla. Han sidder og provokere mig i timen med at komme og banke ned i bordet og gøre mig forskrækket. ("HAHAHAHAHAH!!! jeg kender ikke nogen som er så sjov at drille som dig Emilie!!" "ih, mange tak! -.-' " )
Han bliver ved med at sidde derover på hans fede røv og sole sig. Jeg sad virkelig og havde mega lyst til at tyre min stiftblyant lige i hovedet på ham. Pludselig gør jeg det så. Af ren refleks fordi han kom med en kommentar til "Hvem er så Mela Emilie?" og alle i klassen sidder og følger stærkt med og alt det der.
Well. Han fik så stiftblyanten i hovedet og så blev han kraftedme gal! Jeg kom ned på kontoret og så hentede han mig og sagde jeg var et flols, at jeg ramte ham i hovedet, at jeg kunne have remt ham i øjet og bla bla bla... Sagde til ham at han skulle lade vær med at være så provokerende.
Kom så med oo i klassen. Efter den sidste time fik jeg så min telefon tilbage.
"Det skal ALDRIG ske igen Emilie!"
"Nej så lad vær med at provokere"
Det ligner mig overhovedet ikke at være så "uartig"! Jeg har aldrig været på kontoret før. Jeg blev jo helt vildt chokeret O_O
Han er simpelthen så irriterende den lære.
Når. Surt opstød herfra.
Har i haft en god dag?
-Moe
mar 2005
Følger: 186 Følgere: 181 Heste: 11 Emner: 126 Svar: 2.320
mener at ku husker du går på skads skole ? hvem er det ?
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
Jo. Hvor vidste du det fra? xD
Det er René. Ham er den store med giga ørnenæse..
mar 2005
hahahahahahha arg han er SÅ aaaaaarg .. havde ham selv for 1½ år siden , nonono han er bare så træls ..
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 15 Heste: 1 Emner: 142 Svar: 889
jul 2006
Følger: 66 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 9 Svar: 374
-jeg har heft en god dag, men den er heldigvis ikke ovre endnu;)
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 53 Heste: 17 Emner: 357 Svar: 4.808
hader sådanne lærere... har selv politianmeldt en lærer for tyveri, og der kom en patrulje vogn ud dengang, det endte med han fik en bøde for det... for det kan godt være at skolen havde regel om tlf. ikke må være tændt i timen, men det er ikke lovgivning, og jeg tog den ikke da den ringede, og havde den på lydløs, så den vibrerede bare, men han tog den fordi tlf. ikke må være tændt, så gik til skoleinspektøren, og da det ikke hjalp, lånte jeg en andens telefon og ringede til politiet, og selvom de syntes det var latterligt måtte de alligevel tage min tyveri anklage alvorligt... tror ikke han gør det igen... (-:
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 37 Heste: 1 Emner: 288 Svar: 2.009
Ham der Rene ikke - har han lavet sådan noget karate noget?
dec 2004
Tak! det husker jeg til næste gang!
Mette J:
Nej, vi går i parallelklasse :b
Men ja. Den mand er FORFÆRDELIG!
jul 2005
Følger: 75 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 1.151
Skolen var bare dejlig, jeg hyggede mig mega meget i dag. I frikvarterene gav nanna, monika og en bitte smule st3ffen mig massage, og så fik jeg snakket selv med phong, som jeg bare ikke har snakket ordentligt med i 100 år, det var dælmer rart. Efter skole var jeg nede i byen med Phillip & Mads, og jeg fik køb nyt tøj med dem, weee:D!
Da jeg så kom hjem, fortalte min mor, at hun havde lejet et festsal, så jeg kan holde en kæmpe fest for en maaasse forskellige venner:D det bliver bare så fedt!
Alt er bare godt idag, men det var til gengæld en looorte dag i går!
jul 2005
btw, kommer du til halbal næste gang? :'D
dec 2004
Nej, når man læser Emilies beskeder får man en stiftblyant i hovedet. Lige meget om man er lære eller ej ! xD
Æv main! jeg vil også have nyt tøj ! T__T
No. Dont thinks so.. eller... måske? aner det ikke xD kommer der nogle bestemte nogen og spiller?
jul 2005
ja, det er dælmer bare rart!
-aner det ikke :s men jeg kommer hvertfald!
dec 2004
Det kunne måske godt være jeg skulle tage mig sammen og tage afsted så xD
(stavefejl: think* xD)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Lærerene skal virkelig ikke pisset mig af, så begynde rejg at diskutere, så skrige/råbe også gå min vej eller kaste ting i hovedet på dem - er sket en eller to gange.
Irriterende mennesker bliver svaret igen og prøver de at tage min mobil - lærere så hellere blive smidt over på kontoret end de tager den, for det er MIN ejendom. Dog har de altid opgivet at få den.
Men min dag har da været god, mega hygge med drengene de er for fun - især når Casper nakker min mobil og tror jeg har nøgenbilleder på den xD
Nu venter jeg kun utålmodigt på det bliver imorgen :b
jul 2005
déét synes jeg du skal! :'D
dec 2004
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
Jeg har haft en ultimativ lortedag også :s
mar 2005
han er så dum den lærer, havde ham selv i 1½ år ;s
fik os smidt viskelædder på ham en dag, han var seriøst for meget ..
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
undskyld, men fuck en sej historie! du bliver sur på en lærer fordi han tager din mobil, og så kyler du en stiftblyant ind i hans hovede! HAHA!
har også selv været et smut forbi kontoret. Temmelig mange gange. det er faktisk ved at blive en slags rutine xD (selvom "jeg er blevet meget moden, og har lært ikke at blande mig i uvedkommende ting -.-"... som om)
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
fuck hvor er det her indlæg dog nice at læse xD
okt 2007
Følger: 103 Følgere: 102 Heste: 3 Emner: 296 Svar: 887
okt 2006
Følger: 73 Følgere: 67 Heste: 1 Emner: 44 Svar: 1.095
fuck hvor godt, ha kunne lige se at man bare sidder og tænker ; dø dø dø, og bare sidder med blyanten fremme og så den bare flyver ud af hånden og lige i hovedet xD
Mega mega mega l*rte dag i dag!