Hvad fanden gør jeg forkert? {{forumTopicSubject}}
Ja ALT er bare kaos i min liv,
først fandt jeg ud af nogle ting om min mor som jeg ikke skulle finde ud af, så der væltede jeg lige hele familie livet og kan slet ikke med min mor, fordi hun er sur over jeg har sagt det til min veninde fordi jeg havde brug for at komme ud med det, så gik det galt med hesten at folk sagde jeg skulle sende hende tilbage fordi hun stejler og vi har prøver alt for at få hende til at stoppe og ingen ting hjælper, så her den seneste uge har jeg så troet det var ved at gå den rigtige vej. jeg kunne snakke med min mor igen og havde en fanatstisk nytårs aften og hyggede mig med min mor og var hjemme ved en veninde og håbet på jeg skulle prøve Wakira nu her,
MEN
Så her i dag kl halv 11 Ringer Maria til mig og siger jeg blev nød til at skynde mig ud på gården fordi at Wakira var meget syg og de troede det var Kolik, Jeg skynder mig så og ringe til min mor og spørg ¨så om hun ikke kunne låne bedstefars bil nu hvor det virkelig haster, jeg ringer så til bedste far og det for vi lov til, for jeg kunne ikke bare tage derud for jeg var hjemme ved en veninde 20 km derfra, så kom mor så en halv time efter og jeg var så på gården lidt over 11,, Men Hvad fuck sker der så, Min mor vil have at jeg en 15 årig pige skal stå med en kolik hest ALENE og en dyrlæge, Jaah , når men jeg løber så ind til hesten og kan bare se den er helt galt, Maria har så ringen til dyrlægen som ville være der inden en time og vi skulle bare gå og gå og gå. så kom dyrlægen og vi tog hende over i stalden der undersøgte han den og sagde han troede det var en forstoppelse, så han ville lige have slangen ned igennem spise røret og pumpe vand den vej ned igennem,. men da de havde pumpet 4 gange kom der en helt masse galle eller mave syre retur og der kom altså 30 liter ud af hende mave sæk af det der og så sagde dyrlægen at Wakira skulle til Ansager så han ville ringe til dem og be dem om at hente hende, deres transporter var så gået i stykker så vi ringede efter en ude fra hesten af og fik hende til at køre Wakira derop, og min mor og Maria kørte med derop, Og nu står hun på Ansager dyrhospital og bliver overvåget og hvis hun for det dårliger skal hun operers eller aflives og det skal vi så tage stilling til hvad vi vil, hvis nu hun for det dårliger, og dyrlægen sagde at der var stor risiko for hun fik det dårliger fordi hun havde alt det der i maven.
føler mig virkelig bare banket.. Godt være man siger et uheld aldrig kommer alene, men forhelved hvor jeg har haft det svært den senest måned,
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
Jeg håber at hun kommer over det hurtigt...
jul 2005
Følger: 49 Følgere: 58 Heste: 1 Emner: 655 Svar: 7.206
tror at grunden til hun begyndte at stejle var at du har redet anderledes, måske spændt, pga. alle dine andre problemer.
er det dig selv, der fodrer hesten?
sep 2007
Følger: 127 Følgere: 124 Heste: 5 Emner: 157 Svar: 709
Håber hun kommer sig ..
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Den stejlede også før alle mine problemer
Men ja jeg brækkede også min fod som satte en stopper for ridning
Gizze
Vandet inde i stalden skullle ikke gerne være frossent
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 64 Heste: 1 Emner: 462 Svar: 3.731
Har os prøvet det med at skulle pumpe noget op fra mavesækken.
Hvad fanden gør jeg forkert?