{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Undgår menneske/øjenkontakt.. {{forumTopicSubject}}

For at gøre en lang historie kort, så er jeg altid blevet grovt mobbet, lige siden børnehaveklassen.
Jeg har flyttet skole 4 gange, og lige meget hvad, blev mobningen ved.
Jeg har også haft utrolig mange dødsfald i min familie.
Da jeg var lille døde min niece på 5 år pga en bilulykke, og min søster har siden dengang levet af invalidepension.
Da jeg var 11 år, døde min grandkusine af kræft på sin egen 30 års føsdag, og sidste år døde min matematiklærer, i 2006 dør min morfar og 2 måneder efter dør min elskede pony Thy Bavian.
- I 2007 dør min farbror, og samme år, begår min anden farbror selvmord på storestrømsbroen, og i år 2008 døde min elskede mormor.
- Siden min mormor døde, er jeg begyndt at få det rigtig rigtig mærkeligt, jeg er langtids sygemeldt fra min nuværende uddannelse (HG, handelskole) .
Jeg går simpethen i panik, når jeg er et sted hvor der er mange mennekser, jeg begynder at ryste, får næsten kramper i hele kroppen, jeg begynder at få tvangstanker, og hvis jeg hårdt presset som eks på mit arbejde hvor jeg sidder i kassen, begynder jeg simpelthen at græde.
- Det er meget få mennesker jeg kan se i øjnene, faktisk kun min kæreste. Ikke engang min mor eller far, kan jeg kigge sådan rigtig i øjnene.

Jeg har engang hørt om en sygdom, hvor symtommerne netop er disse, som jeg har, så ville høre jer om i ved hvad den hedder?
Jeg har været til samtale på sygehuset, og skal derud igen her den 8 januar, for at høre hvad de er kommet frem til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Undgår menneske/øjenkontakt..
  • #1   27. dec 2008 Puha, vil aller først sende dig et kram, det er bestemt ikke noget nemt liv du har levet smiley

Jeg ved desværre ikke hvad sygdommen hedder, har aldrig hørt om den.. Men inden jeg kom til spørgsmålet tænkte jeg du var bange for at komme "tæt" på andre mennesker, fordi du risikere at miste dem?

• #2   27. dec 2008 Sikke dog en barndom/liv du har/har haft ..
    Alle de mennesker der er døde omkring dig og mobbet og bare alt muligt?
    Ja, håber da at sygehuset har fundet ud af noget, for det lyder da ikke særlig godt smiley

• #3   27. dec 2008 Har også hørt om en, men tror ikke det er den du har. Den jeg har hørt om er en form for damp, men hvor man også har tvangstanker, og ikk ehar det så godt. Men hvor man så får anfald, hvor man næsten bare sidder og skriger, eller laver underlige bevægelse, etc.

Men.. tror du ikke bare at du er ved at gå psykisk ned?
    - Ikke for at sige du ikke har den sygdom, men.. for mig lyder det som at du er ved at gå psykisk ned, med en fortm for depression eller sådan noget. Det med at du begynder at græde, når du bliver sat under pres, kender jeg fra mig selv. Jeg har en lille bitte smule af det samme, bare ikke så meget som dig, og jeg er også kun 14.
    Men.. jeg håber at du meget snart får det bedre (:

• #4   27. dec 2008 http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/socialfobi.htm

Socialfobi var det første jeg kom i tanke om da jeg læste om dig men jeg er IKKE læge, men vil råde dig til at få snakket det grundigt igennem med din egen læge som kender dig, og ved hvad du har været igennem førhen.

• #5   27. dec 2008 Tak til jer begge to smiley
    - Som i begge to siger, så nej det har ikke været særlig nemt.
    Jeg gået til psygolog, men det hjalp ingenting, så begyndte jeg ha' samtaler med min læge 1 gang om ugen, men det hjalp heller ingen ting smiley

Det var så 2 socialrådgivere fra handelskolen, som sendte en underærklæring (staves?) til sygehuset.

Som <b>* RoC *</b> siger, så har jeg også selv tænkt meget på at det kan være derfor jeg nærmest undgår min familie.
    Men jeg kan bare ikke finde en forklaring på, hvorfor jeg så skulle ha' det dårligt på mit arbejde, ( sidder i kassen i biltema i næstved) jeg sidder simpelthe og er ved at græde bare jeg kan se der en kunde på vej hen til mig, jeg begynder at svede ekstremt meget, jeg ryster og bliver helt svimmel smiley

• #6   27. dec 2008 Der gør mig ondt at høre.. utrolig mange dødsfald :,/

• #7   27. dec 2008 jeg anbefaler en psykolog ...

• #8   27. dec 2008 Jeg har siden 6 klasse haft en depression, og været psykisk nede.
    - Men det her som jeg siger, at jeg ryster, bliver svimmel, begynder at græde osv, er noget som først begyndte her siden sommerferien 2008.

• #9   27. dec 2008 Måske du er bange for de vil dig noget ondt? (:

• #10   27. dec 2008 Kan det ikke være angst ? Det minder i hvert tilfald meget om det . Har en veninde der har angst. Så ved lidt om det .

Kommentér på:
Undgår menneske/øjenkontakt..

Annonce