{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
533 visninger | Oprettet:

Mærkevarer. {{forumTopicSubject}}

Hva mener I om mærkevare?
Og hvorfor?

--------------------------------------------------------------------
Min mening:
Jeg køber det ikke selv, køber det der er af god kvalitet. Kunne aldrig finde på at købe en haraldnyborg sadel. Men fx. i horze, hvor man kan få god vejledning om det. Bare min mening. Gider bare ikke give ekstra penge for et lille mæke, vis det er af samme kvalitet smiley

(Intet af det her er ondt ment, og i er da hjertelig velkommen til at købe det. Bare lige et lille spørgsmål xD)

GOD JUL<`3

Anna......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærkevarer.
  • #2   23. dec 2008 Hvis jeg køber brugt kan jeg sagtens finde på at købe eskadron, bucas og så videre..

Har en del mærke ting som eskadron, bucas, waterbeeta, riders company, E G udstyr osv.

Men fra nyt leder jeg bare efter god kvalitet til billige penge smiley

• #3   23. dec 2008 Jeg har engang købt en kunststofsadel i harald nyborg, og det er den sadel der ligger aller bedst på min hest - jeg havde ellers svoret jeg aldrig ville købe noget derfra..

Ellers synes jeg nu tit at det er sådan, at pris og kvalitet hænger sammen. F.eks. når jeg køber dækkender, de billige dækkener jeg har haft har max holdt en sæson, hvor de dyre har virket i nu 3 år..

• #4   23. dec 2008 Okay begge to smiley

• #6   23. dec 2008 Nogle gange kan det ikke betale sig at købe dyre dækkner, fordi vis de leger på folden. SÅåe (BARE MIN MENING)

• #8   23. dec 2008 Jeg savner dressuren:

Lige præsis. Altså, nogle gange er det lavet samme sted og af samme kvalitet, men der er bare et lille mærke nede i hjørnet, som man nogen gange ikke kan se :S

• #12   23. dec 2008 ok. Min sadel kostede også 5000. Det de har på være dag skal altså være godt synes jeg.

• #13   23. dec 2008 Jeg havde på daværende tidspunkt (8 år siden) ikke råd til at købe en dyr sadel, så jeg prøvede lykken og købte en billig, som jeg fik min sadelmager ud og kigge på, og han sammen med kiropraktoren sagde god for den.

Jeg mener at så længe man har sadelmager med ind over, an det jo være fuldstændig lige meget hvad sadlen hedder.

• #16   23. dec 2008 Nu køber jeg ikke så meget heste udstyr - det jeg har købt til Maja har haft to krav, første er det vigtigste;
    Billigt
    Kønt

Jeg har ikke særlig mange penge, og har erfaring med at mærke ikke har noget at gøre med kvalitet alligevel - samme med tøj (;

• #17   23. dec 2008 er sådanset ligeglad... går både i mærkevarer fordi jeg kan lide tøjet, og det som ikke er "mærkevare"...

Vil da gerne ride i en Harald Nyborg sadel, hvis jeg ikke havde råd til andet, den lå godt og den er god at sidde i...

• #18   23. dec 2008 jeg har mest HKM og montar

• #19   23. dec 2008 jeg er også fuldstændig ligeglad med mærkervare. hesten er jo ligeglad og hvorfor bruge så mange penge på noget som alligevel skal skiftet ud :o)
    det er da fint hvis folk køber dyre mærker vare men hesten bliver jo ikke bedre af det og tingene bliver jo alligevel beskidt og ødelagt nogle gange, så jeg ville være utrolig ked af det hvis jeg havde købt noget mega dyrt og det gik i stykker kort tid efter. så heller købe biligt og mere :o)

• #20   23. dec 2008 Uha,uha smiley
    Vi har et motto i BRRK, det lyder sådan her;
    Kan man ikke ride, kan man være udstyrsrytter ;D

^^Jeg ELSKER udstyr :D!!

Jeg tænker utroligt meget over hvad jeg køber, og bruger lang tid på at vælge lige det, jeg vil have.
    Køber kun kvalitetstrenser og pandebånd - men det er mest fordi jeg synes det er flottest smiley Hader virkelig når hovedtøjet er helt flosset i kanterne fordi læderet er noget bæ -_-
    ^^det undgår man ved at give noget mere smiley

Med underlag er det lidt noget andet xD
    ^^Der køber jeg det som jeg synes er flot og det som passer til fx. mine bandager smiley
    Jeg har et eskadronunderlag, som jeg er utrolig glad for, og jeg regner med at købe endnu et i samme model - bare orange smiley
    Det eskadron jeg har nu er schokaladebrunt med orange kant og jeg har orange bandager. Så det passer med, at når jeg køber det i orange, kan jeg bruge det sammen med bandagerne smiley
    ^^det er sådan jeg gør med alt mit udstyr smiley Tingene skal kunne matche smiley

Kommentér på:
Mærkevarer.

Annonce