533 visninger
|
Oprettet:
Mærkevarer. {{forumTopicSubject}}
Hva mener I om mærkevare?
Og hvorfor?
--------------------------------------------------------------------
Min mening:
Jeg køber det ikke selv, køber det der er af god kvalitet. Kunne aldrig finde på at købe en haraldnyborg sadel. Men fx. i horze, hvor man kan få god vejledning om det. Bare min mening. Gider bare ikke give ekstra penge for et lille mæke, vis det er af samme kvalitet
(Intet af det her er ondt ment, og i er da hjertelig velkommen til at købe det. Bare lige et lille spørgsmål xD)
GOD JUL<`3
Anna......
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.104
Har en del mærke ting som eskadron, bucas, waterbeeta, riders company, E G udstyr osv.
Men fra nyt leder jeg bare efter god kvalitet til billige penge
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 2.589
Ellers synes jeg nu tit at det er sådan, at pris og kvalitet hænger sammen. F.eks. når jeg køber dækkender, de billige dækkener jeg har haft har max holdt en sæson, hvor de dyre har virket i nu 3 år..
jun 2006
Følger: 40 Følgere: 39 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 364
jun 2006
jun 2006
Lige præsis. Altså, nogle gange er det lavet samme sted og af samme kvalitet, men der er bare et lille mærke nede i hjørnet, som man nogen gange ikke kan se :S
jun 2006
jan 2006
Følger: 21 Følgere: 22 Heste: 2 Emner: 29 Svar: 2.589
Jeg mener at så længe man har sadelmager med ind over, an det jo være fuldstændig lige meget hvad sadlen hedder.
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Billigt
Kønt
Jeg har ikke særlig mange penge, og har erfaring med at mærke ikke har noget at gøre med kvalitet alligevel - samme med tøj (;
apr 2006
Følger: 97 Følgere: 107 Heste: 1 Svar: 2.255
Vil da gerne ride i en Harald Nyborg sadel, hvis jeg ikke havde råd til andet, den lå godt og den er god at sidde i...
dec 2006
Følger: 100 Følgere: 94 Heste: 3 Emner: 362 Svar: 1.910
apr 2008
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 61 Svar: 227
det er da fint hvis folk køber dyre mærker vare men hesten bliver jo ikke bedre af det og tingene bliver jo alligevel beskidt og ødelagt nogle gange, så jeg ville være utrolig ked af det hvis jeg havde købt noget mega dyrt og det gik i stykker kort tid efter. så heller købe biligt og mere :o)
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 424
Vi har et motto i BRRK, det lyder sådan her;
Kan man ikke ride, kan man være udstyrsrytter ;D
^^Jeg ELSKER udstyr :D!!
Jeg tænker utroligt meget over hvad jeg køber, og bruger lang tid på at vælge lige det, jeg vil have.
Køber kun kvalitetstrenser og pandebånd - men det er mest fordi jeg synes det er flottest
^^det undgår man ved at give noget mere
Med underlag er det lidt noget andet xD
^^Der køber jeg det som jeg synes er flot og det som passer til fx. mine bandager
Jeg har et eskadronunderlag, som jeg er utrolig glad for, og jeg regner med at købe endnu et i samme model - bare orange
Det eskadron jeg har nu er schokaladebrunt med orange kant og jeg har orange bandager. Så det passer med, at når jeg køber det i orange, kan jeg bruge det sammen med bandagerne
^^det er sådan jeg gør med alt mit udstyr
Mærkevarer.