{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
704 visninger | Oprettet:

er jeg langt ude? (billeder) {{forumTopicSubject}}

hej HG'ere.

Er jeg langt ude eller hva?

En pige herinde har santos oprettet (elevpony som osse er på min profil) - hun havde "lånt" ca. 12 billeder fra min profil med ham. <b>uden </b> at havde sprugt om lov. samt kopiret lidt af min profil tekst.

jeg bad hende derfor fjernerne billederne hurtigst muligt. ellers vil jeg melde hende til Ha'erne. jeg skrev derefter en besked til hende hvor jeg bad hende fjerne billederne i det de er mine og er beskyttet af oprethavs rittighederne - dette forstod hun og fjernede billederne og teksten med det sammen. så vare det kapitel jo overstået.

men nu har jeg lige modtaget en pb fra en anden pige som åbenbart kender hende hvor i det stod

"<i>Jeg har set hvad du har skrevet til Stine, (med Santos) og blev meget overrasket ! !
Jeg syntes simpelthen ikke du kan være det bekendt, og jeg syntes du er for LANGT ude ! prøv da lige at tage dig lidt sammen. ;( og derefter kom en besked "Hun er jo kun 9 år. hvis hun syntes det er nogle gode billeder, burde du jo bare være glad, i stedet for at gøre sådan et nummer ud af det !".

er det MIG der er langt ude og har overeageret eller hva?

hvordan vil du reager vis en tag dine billeder uden at havde sprugt om lov? lade hende beholde dem og lade som ingen ting eller hva?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er jeg langt ude? (billeder)
Kommentér på:
er jeg langt ude? (billeder)

Annonce