{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
398 visninger | Oprettet:

Troede lige det hele gik så godt.. :'( {{forumTopicSubject}}

Men nu. Jeg har redet på min rideskole i 6 år og vi har altid haft den samme ridelære, som egentlig aldrig har været rigtig god og hvor vi bare har lært at ride sådan, hygge ridning. Så fik en ny, men skiftede så tilbage til den gamle. Så fik vi så en helt anden, men hvor det fortsatte med sådan noget hyggeridning. Efter nogen måneder fik vi så den gamle igen. Så skiftede vi endnu en gang ridelære. Vi fortsatte med at ride hyggedressur.
På det tidspunkt ville jeg ikke opnå noget med min ridning. MEN så skete der noget. Vi fik helt ny ridelære, HELT NY! En der red "rigtig" dressur, ikke bare hyggeridning. Nu ville jeg opnå noget med min ridning og efter 3 måneder vandt jeg min allerførste LB3, hvor jeg startede på intet level. Det vil sige jeg lærte RIGTIG meget på de 3 måneder og på 3½ måned lærte jeg passage. Men nu er hun der så heller ikke mere, så det hele er bare lige faldet sammen. Hun var ellers sådan en ridelære man kunne snakke med. Hun var som en storesøster for mig og nu er hun væk. Ufatteligt.. smiley

- Surt opstød fra mig... smiley men ellers god jul til resten..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Troede lige det hele gik så godt.. :'(
Kommentér på:
Troede lige det hele gik så godt.. :'(

Annonce