Træt af Mennesker {{forumTopicSubject}}
jeg er tret af bare ikke at være som alle andre.
jeg går på efterskole nu, og trorede det ville blive det fedeste i mit liv, men jeg er bare ikke som alle de andre.
lad mig sige jeg er en pige jeg er heste tosset. jeg går på en heste efterskole, men jeg passer bare ikke ind.
jeg går ikke op i hvordan jeg ser ud, går ikke med make up, som de andre.
de andre gør bare ting, de danser til msikken, hvilket jeg aldrig kunne finde på.
og dem jeg snakker med vil stoppe, er mega trist, men de fatter mig ikke for jeg er jo bare michelle, hende der er nervøs og sur?
jeg er ikke sur, bare bange for at blive til grin.
og en der går der, kender mine gamle klasse kammerater, og de har ikke været søde ved mig, så de har jo fortalt ham hvad de gjorde og sagde, og nu gør han det også, og bryder næsten sammen hver gang.
jeg er bare ikke som de andre...
Undskyld, indlæget, det skulle bare lige ud
jan 2007
Følger: 47 Følgere: 36 Heste: 1 Emner: 405 Svar: 3.607
Jeg mener, det er godt for dig at du tale ud om det.
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.398
dec 2007
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.082
Ud fra hvad du skriver, lyder det til at du personligheds mæsigt minder om mig :]
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.541
Måske skulle du flytte efterskole?
Jeg kan varmt anbefale vejlefjordskolen...
Jeg går der som dagelev, men du kan sagtens være kostelev...
dec 2007
sep 2007
Følger: 44 Følgere: 420 Heste: 2 Emner: 85 Svar: 946
dec 2007
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Er glad for du ikke bare stikker af fra det hele, selv om der en af drengene der kører på dig, og det gør ondt.
Når du blir ældre vil du tænke tilbage, og undre dig over hvorfor du lod dig gå på af de ord. Men hvad kan man gøre, mit bedste råd er find noget du god til, hvis du ikke er til at danse og feste, så lad være, vent til du har lyst. Du bestemmer selv om du vil deltage, ja de andre undre sig måske, de vil måske endag af godt hjerte prøve at presse dig til at deltage især hvis du siger du ikke har andet at lave!
Hav et svar paret, få en part et sted hvis du ikke har, gå til et aftenkursus, så du har noget helt andet en druk og drenge at gå op i.
Ikke mindst husk du er unik, det er vi alle og dumt ikke at nyde livet mens vi har det. Lær at værdsætte dig selv hakker drengen på dig så kig ind i dig selv og tænk på ja han forsøger at hæve sig selv, ved at sænke dig. Hvilken ret har han til det, hæv dig over det tænk fremad om nogle år er han enten stadig en taber eller ´han fortryder hvad han sagde. Men lad det ikke ramme dig inderst inde.
Fuck ham og hans problemer du er bedre værd når du har fundet din egen balance, ja vil du sikkert ende med at have ondt af ham.
Tag tingene i dit tempo, husk at smile og vær imødekommende, når pigerne invitere til noget men vurder ud fra dig selv om du har lyst!
Du kan jo også selv arrangere en hyggeaften med fil og chips pandekager noget, så de kan se din person, og hygge snakke når du har overskud, sundt at hive fat i dem du godt kan lide og danne lidt venskab, så de lærer dig at kende og ikke bare gætter sig til hvilken person du er.
Håber du bliver glad for at være der, snak evt. med en af lærene, hvis du vil have hjælp til at sætte skub i din udvikling.
Held og lykke herfra
Venlig hilsen Tina
dec 2007
du forklare det bare på den helt pefækte måde.
kan ikke rigtig sige hvad der er rigtigt og forkert, men du har fat i noget
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.442
Må bare lærer at udnytte dette til en fordel.
hehe bare ikke noget man lærer på en sommer desværre, og så skal det hele tiden holdes vedlige.
Men håber som sagt du blir bedre til at vende tingene og se det positive
Især i dig selv
dec 2007
Træt af Mennesker