Dumme kantsten:'( {{forumTopicSubject}}
Jeg fik to timer før fri i dag fordi jeg skulle til lægen, IGEN i dag:@ Nr men jeg kom ned til lægen kl. 2 som jeg skulle og jeg blev vejet og alt det der som jeg nu skulle og fik en ny tid den 23 DECEMBER-.- Når men så skulle jeg jo hjem så jeg kunne komme ud og tage billeder af pruhesten, troede jeg, for da jeg skulle over vejen og op af kantstenen fordi der kom en bil, skrider mt for hjul til den ene side og jeg FLYVER forover cyklen, knalder så hovedet ind i den anden kantsten og min fod vrikker sig helt forkert om. der ligger jeg så og halv græder først pga mit hoved og så kunne jeg bare mærke min fod ikke var som den skulle og jeg faktisk slet ikke kunne bevæge den. der kommer så en knallert som spørger om jeg er okså, det var jeg sådan set bortset fra min fod, ringer så til min mor, men hun havde jo ingen bil så hun kunne jo ikke gøre noget, heldigvis kommer der så en flink dame som spørger om jeg er okay og køre mig og min cykel hjem. da jeg kommer hjem prøver min mor så at få fat i en bil vi kan låne så jeg kan komme på skadestuen, min mor ringede også til min læge som jeg LIGE havde været nede ved og hun sagde også bare skade stuen med det samme, så min mors veninde kom og hentede os og kørte os på skade stuen, fint nok så kommer der en læger og snakker med mig om hvad der er sket og siger så inden hun går, "bare lige så i ved det er der mellem 1½ og 2 timers vente tid, Okay tænkte jeg bare, jeg var græde færdig for kunne overhovedet ikke bevæge min fod, når men efte 2½ times venten kommer lægen så og mærker fra knæet og ned til anklen og det gjorde ikke ondt, så den var ikke brækken, men ALLE mine led i min fod/Briste er forstuet så jeg kan hverken støtte eller bevæge den,:'( Så nu skal jeg gå med krøkker og støtte bind i 4 UGER, UDEN hest:'( Nøj hvor jeg bare hader sådan noget, anden gang på EN uge jeg vælter på cyklen.
Når men nok om min LORTE dag,
Hvad har i ellers lavet?
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
maj 2007
Følger: 82 Følgere: 80 Heste: 2 Emner: 16 Svar: 433
jeg har bare været syg hele dagen :S
jul 2008
Følger: 90 Følgere: 81 Heste: 4 Emner: 501 Svar: 7.252
fuck noget shit! :b
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 600