{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
437 visninger | Oprettet:

Stil, hjælp! {{forumTopicSubject}}

Adskilt

Jeg blev så gal at jeg smækkede med døren, det havde været planlagt i flere uger. Min mor bankede forsigtigt på min døren ind til mit værelse, kom ind og satte sig på min seng. “Hør her” sagde hun og lignede en der ikke helt vidste hvad hun skulle sige, men forsatte forsigtigt. Det kan da godt være Nanna er taget på ferie, men der er da mange andre, sagde hun med en usikker stemme. Nej ! Udbrød jeg, det er kun Lisa der er hjemme, og så de andre fæhoveder! Jeg gik vrissent ud i gangen, tog mit overtøj på, gik ud i garagen, og tog min cykel og kørte. Det stod ned i stænger, jeg gearede cyklen op, og skyndte mig. Jeg cyklede ind på en gård, og gik ind i stalden, og blev med det samme modtaget med et vrinsk, der stod min 3-årlige hoppe, min fine brune hannoraner, vi var godt i gang med tilridningen, og det gik godt. Om en månd skulle vi til stævne, det var vores første stævne samen, og selvom hun var ung, skulle det nok gå. Jeg strøg min våde hånd over hendes mule, men var blød, hun gav et pludselig vrinsk. “Så så rolig Donna” sagde jeg i et hår om at berolige hende lidt, “vi kan ikke ride i dag, det er for vådt, men du kan komme ud på fold”, sagde jeg. Jeg hentede hendes grime, gik tilbage til boksen, og lagde den om mulen på hende, og om bag nakken. Jeg tog fat i grimen, og trak hende ud af boksen. Vi gik ud, og hen til folden, jeg tog ved det gule håndtag, og Donna vendte ørene fremad. Det var mudret, hendes hove sank et par centimeter ned i mudret. Jeg åbnede hendes grime og satte hende fri, hun løb ud og rullede sig strakt i den bløde mudder, jeg nød synet af hende. Jeg tog min cykel og cyklede hjem, regnen var næsten væk, det var kun små dråber der kom nu. Turen ud til Donna havde hjulpet på mit humør, men jeg var stadig træt af at alle skulle på ferie. Da jeg kom hjem, sked jeg mit overtøj udenfor døren, det var plaskvådt. Jeg gik ind på mit værelse, åbnede min pc, og åbnede post-programmet, jeg havde fået en del reklamer, men også en mail fra Nanna, jeg blev helt glad og åbnede den straks..

Kære Cecilie
Jeg håber du har det godt, det har jeg. Her i tjekket er der 35º i skyggen, det er luksus. Og hotellet er alle tiders, super service og lækker mad!
Poolen er varm og lækker. Og i morgen skal vi ind til byen og shoppe, ihh jeg glæder mig, skriver igen senere på ugen, og ses om 2 uger.
Fortsæt god sommerferie.

Kærlig hilsen Nanna J

Jeg var så glad, jeg græd næsten. Jeg svarede lynhurtigt tilbage. Jeg var lykkelig. Men det bedste var, hun havde ikke glemt mig!

Syntes i der skal mere på ?? Har brug for lidt hjælp, både ris og ros..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stil, hjælp!
Kommentér på:
Stil, hjælp!

Annonce