{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Ponyer løbet ud på trafikeret vej:@ {{forumTopicSubject}}

I dag da jeg var ude ved Wakira kommer der en hvid bilene kørene op på parkerings pladsen som er lige ved siden af vand spiletovet hvor jeg stod med Wakira, en mand stikker så hovedet ud af bilen og råber, Ved ikke om det er jeres hest men der render en lille hest rundt oppe i det store lyskryds,.. Jeg tænkte bare FUCK det lyskryds er giga stort og bilerne kommer med 80km/t der og alt muligt og mega mange biler for det var i myldre tiden så jeg skriger efter min ridelære og hendes kæreste løber alt hvad jeg kan ind med Wakira og så spurter vi bare over til det her lyskryds med 2 trækketove og ganske rigtig ude midt på den store vej løber der et lille pony føl rundt imellem alle bilerne og inde på en mark ved siden af går dens mor og græsser, Vi fik fat i dem begge to og snakkede så med en falck dame der var på stedet for også at hjælpe de to pony, hun ringede så til politiet imens mig og min ridelære står med de her to ponyer. det værest af det hele er det er ikke gang de er løbet væk og heller ikk 5 gange kun de er løbet væk mindst 10 gange og altid ud på den store vej.
og ejeren gør ikke en skid, hestene står i lort til knæene, uden vand, en lille smule græs og sammen med en masse geder der æder deres haler. Politiet, Dyrneværn, Hestenesværn og en dyrlæge har været ude og til se stedet og de kunne alle sammen godt se det ikke var acceptable forhold, men sker der noget?? NEEEEJ.,

Nej hvor bliver jeg bare sur og ked af det, havde mest bare lyst til at hive hestene ud af håmdem på ham igen og stille dem over i min egen boks men så havde jeg jo ingen sted til Wakira,

Det skal lige siges vi stod 1½ time i regn og blæse vejr og ventede på ejeren eller en politi bil skulle dukke op, og vi fik ikke det mindste tak for vi havde reddet hans heste.

Min ridelæres mand spurgte ham faktisk ad om han ikke ville af med dem for så ville min ridelære have dem med det samme fordi de kendte en til at tage sig af dem.

+Jeg kender manden fra før hvor han havde en Araber gående der ude hvor jeg boede før og den var også bare tømret med en snor om halsen der sad alt for stramt og så men vandet 2 meter for langt væk så hesten ikke kunne nå det.

Argh
Sorry Hg skulle ud med min vrede og Fustration over der ikke bliver gjort noget i sådan en sag. har så mange historier på ham denne ene og samme mand, og det sker IKKE EN SKID:'(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ponyer løbet ud på trafikeret vej:@
Kommentér på:
Ponyer løbet ud på trafikeret vej:@

Annonce