{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

FARET VILD! {{forumTopicSubject}}

Ja det var da vidst lige det jeg var i dag! <b>I skoven!!!</b>

Ja altså, egentlig var den tur slet ikke planlagt, men jeg red glad afsted, heldigvis med hesten pakket ind i refleks, og også jeg + pandelygte, hue, vanter, overtræksbukser.. Ja det hele...
Afsted til skoven, men hmm skulle jeg ikke liiige prøve at følge ridemærkerne på træerne, og se, hvad det er for en tur... Yes yes glad afsted...

Det blev mørkere og mørkere og mørkere... Hmm men jeg fulgte stadig ridemærkerne, og nu virkede det som om at stierne gik hjemad...
Hmm så blev det MØRKT! Og jeg var simpelthen nødt til at tænde pandelygten, for kunne ikke se noget som helst, og da slet ikke mærkerne på trærene... Ellers hyggelig sti jeg var kommet til... Stejlt op ad bakke, snoinger og træstammer hesten skulle træde over, men så kom jeg til en hovedsti og mødte et par der var ude for at lufte hunden... Jeg spurgte dem, hvor jeg lige var henne... Jamen jeg var på dyrehavevej, og hvis jeg red til højre ville jeg komme til traktørstedet.. Fuuck så var jeg jo i BØGESKOVEN, og ikke Maglebyskoven... Nå men de sagde, at jeg bare skulle følge dyrehavevej mod venstre, og så ville jeg komme til Magleby.. Fint fint, jeg kender godt dyrehavevej, den fører op til skovmarksvej, og så til Magleby.. Så <i>hey</i> totalt styr på den!
Mig i fulder fart langs dyrehavevej, og HOV det sted kendte jeg jo, ja ja nu var jeg på vej hjem! Pludselig kendte jeg ikke stien længere, men kom så i tanke om, at jeg jo bare skulle ride til venstre, og når jeg kom for enden af stien, ville jeg kunne ride til enten Magleby, eller til udgangen, af skoven, og så ville jeg snart være hjemme... Så vi skridtede glad afsted, og jo jo mødte ridemærker gang på gang, den var god nok! Jeg vidste at pludselig ville skoven, et stykke, være ren nåleskov, og yes yes, den kom også... Heeey, styr på det her...
Endelig kom jeg til enden afstien... FUCK! <i>anede</i> virkelig ikke hvor jeg var... Hmm nå... Ro på, ridemærket pegede mod venstre, så vi smuttede til venstre...

Panikken var begyndt at stige en lille bitte smule, havde ingen idé om, hvor jeg var, men hov! Det sving med de træstubbe red jeg jo forbi da dem med hunden havde sagt jeg skulle følge dyrehavevej... FUCK... Jeg var redet i ring... Jeg red lidt den ene vej, vendte om, lidt den anden vej, vendte om... fuck fuck fuck! Okay... Jeg måtte finde tilbage til præcist det sted jeg havde mødt dem med hunden og så måtte jeg prøve at ride baglæns, men det var altså blevet meget meget mørkt, så jeg greb mobilen, og ringede til moar!
Jeg plaprede løs om, at jeg altså kendte stien, jeg kunne huske det store træ, jeg kunne huske bilen, og manden jeg mødte, jeg kunne huske nåleskoven... Jeg kunne huske alt, men jeg var væk, havde redet i ring!

Nå lidt i panik var jeg nok, men så kom jeg heldigvis frem til den sti jeg havde redet på kort før jeg mødte dem med hunden, og jeg vidste, hvis bare jeg fortsatte lige ud ville jeg komme til en gård. Så jeg red derop, og fik adressen til gården...
Så stod jeg der og ventede, til min mor kom, og så kørte hun bag os hele vejen ud af skoven...
Jeg red afsted kl. 15:45 og var hjemme 18:45..

<b>DÉT kan man vidst kalde en skovtur!</b>

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  FARET VILD!
Kommentér på:
FARET VILD!

Annonce