FARET VILD! {{forumTopicSubject}}
Ja det var da vidst lige det jeg var i dag! <b>I skoven!!!</b>
Ja altså, egentlig var den tur slet ikke planlagt, men jeg red glad afsted, heldigvis med hesten pakket ind i refleks, og også jeg + pandelygte, hue, vanter, overtræksbukser.. Ja det hele...
Afsted til skoven, men hmm skulle jeg ikke liiige prøve at følge ridemærkerne på træerne, og se, hvad det er for en tur... Yes yes glad afsted...
Det blev mørkere og mørkere og mørkere... Hmm men jeg fulgte stadig ridemærkerne, og nu virkede det som om at stierne gik hjemad...
Hmm så blev det MØRKT! Og jeg var simpelthen nødt til at tænde pandelygten, for kunne ikke se noget som helst, og da slet ikke mærkerne på trærene... Ellers hyggelig sti jeg var kommet til... Stejlt op ad bakke, snoinger og træstammer hesten skulle træde over, men så kom jeg til en hovedsti og mødte et par der var ude for at lufte hunden... Jeg spurgte dem, hvor jeg lige var henne... Jamen jeg var på dyrehavevej, og hvis jeg red til højre ville jeg komme til traktørstedet.. Fuuck så var jeg jo i BØGESKOVEN, og ikke Maglebyskoven... Nå men de sagde, at jeg bare skulle følge dyrehavevej mod venstre, og så ville jeg komme til Magleby.. Fint fint, jeg kender godt dyrehavevej, den fører op til skovmarksvej, og så til Magleby.. Så <i>hey</i> totalt styr på den!
Mig i fulder fart langs dyrehavevej, og HOV det sted kendte jeg jo, ja ja nu var jeg på vej hjem! Pludselig kendte jeg ikke stien længere, men kom så i tanke om, at jeg jo bare skulle ride til venstre, og når jeg kom for enden af stien, ville jeg kunne ride til enten Magleby, eller til udgangen, af skoven, og så ville jeg snart være hjemme... Så vi skridtede glad afsted, og jo jo mødte ridemærker gang på gang, den var god nok! Jeg vidste at pludselig ville skoven, et stykke, være ren nåleskov, og yes yes, den kom også... Heeey, styr på det her...
Endelig kom jeg til enden afstien... FUCK! <i>anede</i> virkelig ikke hvor jeg var... Hmm nå... Ro på, ridemærket pegede mod venstre, så vi smuttede til venstre...
Panikken var begyndt at stige en lille bitte smule, havde ingen idé om, hvor jeg var, men hov! Det sving med de træstubbe red jeg jo forbi da dem med hunden havde sagt jeg skulle følge dyrehavevej... FUCK... Jeg var redet i ring... Jeg red lidt den ene vej, vendte om, lidt den anden vej, vendte om... fuck fuck fuck! Okay... Jeg måtte finde tilbage til præcist det sted jeg havde mødt dem med hunden og så måtte jeg prøve at ride baglæns, men det var altså blevet meget meget mørkt, så jeg greb mobilen, og ringede til moar!
Jeg plaprede løs om, at jeg altså kendte stien, jeg kunne huske det store træ, jeg kunne huske bilen, og manden jeg mødte, jeg kunne huske nåleskoven... Jeg kunne huske alt, men jeg var væk, havde redet i ring!
Nå lidt i panik var jeg nok, men så kom jeg heldigvis frem til den sti jeg havde redet på kort før jeg mødte dem med hunden, og jeg vidste, hvis bare jeg fortsatte lige ud ville jeg komme til en gård. Så jeg red derop, og fik adressen til gården...
Så stod jeg der og ventede, til min mor kom, og så kørte hun bag os hele vejen ud af skoven...
Jeg red afsted kl. 15:45 og var hjemme 18:45..
<b>DÉT kan man vidst kalde en skovtur!</b>
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
aug 2005
Følger: 42 Følgere: 40 Heste: 1 Emner: 446 Svar: 6.453
jun 2008
Følger: 29 Følgere: 34 Heste: 4 Emner: 132 Svar: 1.767
aug 2005
Hihi Ja ja.. Synes det var lidt pinligt at skulle hentes af mutti, men hvad pokker, så har vi også prøvet det! Men hold op jeg priser mig lykkelig for min pandelygte! Ellers havde jeg ALDRIG fundet vej nogen steder hen :S En ting er at det er mørkt, en anden ting når det er mørkt i en skov! I en skov er der mørkt mørkt grundet træerne hehe
dec 2004
Følger: 263 Følgere: 247 Heste: 22 Emner: 444 Svar: 4.037
Knus Anita W
aug 2005
Jaa det kunne jeg da Faktisk er jeg stolt af min hyp hest... Hun tog det dælme i stiv arm! Ingen pjat med hende, men da vi kom til et sted hvor hun kunne se hvor vi var vrinskede hun hehe... Stakkels lille pru
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Heste: 1 Emner: 89 Svar: 893
han må ha været sulten den dag hehe
aug 2005
Hehe nej er ikke så sjovt i en mørk mørk skov, med mærkelige lyde, men jeg tænkte da at jeg jo havde godt med tøj på, og Tonga kunne bare spise græs, og vi havde ikke forladt de store stier, og var pakket ind i refleks begge 2... Vi havde gode odds
aug 2005
Tonga finder IKKE selv hjem... Da min mor kørte bag mig hjem, fandt jeg ud af hvilken sti var var drejet forkert af, og det var vi fordi vi travede stærkt, og stierne var mørke og dækket af blade, så jeg troede faktisk stien drejede siden Tonga så selvsikkert drejede den vej, men det gjorde den ikke!
Hun drejede ned ad den igen, da min mor kørte bag os, men der kunne jeg jo se at vi skulle lige ud, der lyste billygterne jo
aug 2005
Se mits vare til Sabrina... Hihi... Min hest har vidst ikke indbygget gps
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Hjemme på folden er der neeeemlig mad ! :b
Men må være scary xD
nov 2005
Følger: 20 Følgere: 96 Heste: 2 Emner: 97 Svar: 409
heldigvis gjorde hun det også. måske ikke lige ad de veje jeg ville havde valgt men hun vidste hvor hun var. hun skulle jo hjem hvor maden var
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Heste: 4 Emner: 42 Svar: 125
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 134 Heste: 3 Emner: 475 Svar: 5.399
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
Er pisse mørkered HAAH
aug 2005
Jeg tænkte bare på at få fat i en adresse!
feb 2005
Følger: 117 Følgere: 164 Heste: 1 Emner: 495 Svar: 4.547
aug 2005
Ikke så meget, andet end at min hest vidst ikke har indbygget gps XD Jeg gjorde jo intet forkert.. Fulgte ridestierne til punkt og prikke!
feb 2005
Følger: 117 Følgere: 164 Heste: 1 Emner: 495 Svar: 4.547
aug 2005
Jeg er jo nødt til at ride på stierne, før jeg kender dem Denne her tur var ikke som sidst, hvor jeg IKKE fulgte ridestierne... Der var jeg dybt i skoven, altså langt væk fra hvor der er mennesker, men der fandt jeg hjem igen, men kom godt nok ikke helt samme vej, hvilket jeg ikke helt kunne forstå, da jeg ellers syntes jeg red præcis samme vej tilbage, men jeg endte ud på en anden sti, men en sti eg kendte, var bare meget mærkeligt
FARET VILD!