{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
408 visninger | Oprettet:

boganmendelse. det går bare ikke? /: {{forumTopicSubject}}

ej nejnej. jeg er bare træt af det hele ligenu. skulle have lavet en boganmendelse til den 28. oktober, men laver den til imorgen i stedet. og jeg er ikke engang begyndt! o; for de to bøger jeg har kan jeg simpelthen ikke skrive om. de er nummer ? i en serie og så er det ret svært. der er vel ingen der ligger inde med en boganmendelse? :b puh. jeg ka heller ikke bare sige til min lærer jeg har glemt det, det er trods alt lang tid siden den skulle være færdig. bah det er surt. (;

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  boganmendelse. det går bare ikke? /:
  • #1   4. nov 2008 Hvad er det for en bog/bøger??? Vil da gerne hjælpe...

Hvorfor har du ikke fået det lavet??

Jeg synes du skal snakke med din lærer om det. Måske du kan få det udsat. Jeg er selv lærer og jeg gider ikke læse en opgave, hvis eleven ikke har kavet det ordentligt - jeg fortæller ofte mine elever at det ikke er for min skyld de skal lave lektier...

Jeg kan fesk. godt lave en boganmeldelse - men jeg vil gerne se at eleven kan - og derved forstå at bruge de værktøjer/metoder vi har snakket om. Det skal jo bruges senere.. Måske ikke lige en boganmeldelse, men det at kunne skrive, fortolke og analysere.

Held og lykke med det..

• #2   4. nov 2008 tak for svar! smiley det er egentlig nok bogen der er problemet. det er jo som sagt nummer fem i en serie, så den er virkelig svær at fortælle om, når man skal fortælle fra de forrige også. men jeg tror også jeg får en snak med min lærer. så må jeg håbe hun forstår, bare en smule. smiley

Kommentér på:
boganmendelse. det går bare ikke? /:

Annonce