{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

Tyveri af mastercard, bl.a. {{forumTopicSubject}}

Hej!

Min far og hans kone er i går aftes hjemvendt fra en 14 dages ferie på Cran Canarie.

Da de havde været på ferie i blot 4 dage, blev de ringet op af min stedbror Christian som kunne fortælle at der havde været indbrud hos dem.

De har taget smykker for 90.000 kr og har fundet en boks med nogle kontokort, - et visakort, et mastercard, et Silvankort osv.

På ferien, dagen hvor de fandt ud af de havde haft indbrud, ringede min far og fik spærret alle kort.

Da har så fundet ud af i dag, at der på visakortet er hævet 60.000 kr forskellige steder og at der på Mastercerd' er hævet 15.000 kr. - Til begge kort har indbrudstyvene, på meget mystisk vis, brugt begge koder til kortene. - Det er kun min far og hans kone som kender til både kortene og koderne.

Banken med visakortet har meddelt at de dækker det fulde beløb, heldigvis. Men, Mastercard som de her fra Nordea har meddelt at de IKKE dækker en eneste krone når de 15.000 kr er udtrukket med kode.

Kan det virkelig være rigtigt, at de ikke skal dække? Der er video overvågning mange steder hvor pengene er trukket fra, bl.a i Skødstrup, og min far og hans kone har altså ikke kunne bruge pengene selv nu da var på ferie.

Synes at have hørt et sted at de skal dække alt fra 1200 kr og op efter. - Er der nogle som ved om det er korrekt?

Mine far vil selvføægelig henvende sig til en advokat, bl.a fordi at der efter min far spærrede det Mastercard er trukket penge op til to dage efter spærringen. - Altså, har Mastercard ikke lukket kortet promte, men har ventet i 2 dage!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tyveri af mastercard, bl.a.
Kommentér på:
Tyveri af mastercard, bl.a.

Annonce