{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

kedsomheden længe leve ;b haha. Kig {{forumTopicSubject}}

hvis du keder dig så prøv det her.

den der først svare rigitg på spørgesmålene får en bedømmelse. smiley

1) hvad er det for et ord der altid er stavet forkert?

2) Der er en mand han bor på 27'ne etage, men en ting han ikk forstår er at hans nabo som selvfølgelig også bor på 27'ne etage, tager altid elevatoren fra 27'ne etage til 0. når han tager af sted om morgnen, men når han så kommer hjem tager han kun elevatoren op til 10 etage og går resten. Hvorfor gør han det?

3) der er en mand han har en ræv en gås og noget korn, han skal over en å, men han må kun have en ting med af gangen i båden. men ræven må ikke være alene med gåsen og gåsen må ikke være alene med kornet.m hvordan gør manden ?

4 Hvad skete der i paris d. 31 juni 1945?

hvad tror i ? smiley hehe

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kedsomheden længe leve ;b haha. Kig
  • #1   7. okt 2008 1. anti xD:D:D eller ved ikk:D
    2. for at få motion:D xD
    3. argh kan jeg sku ikk huske:D:D xD
    4. et eller andet rigtig mærkeligt?:D:D

• #2   7. okt 2008 1) hvad er det for et ord der altid er stavet forkert?

Uhmm.. "hvad" I dont know x)

2) Der er en mand han bor på 27'ne etage, men en ting han ikk forstår er at hans nabo som selvfølgelig også bor på 27'ne etage, tager altid elevatoren fra 27'ne etage til 0. når han tager af sted om morgnen, men når han så kommer hjem tager han kun elevatoren op til 10 etage og går resten. Hvorfor gør han det?

for at få motion :P?

3) der er en mand han har en ræv en gås og noget korn, han skal over en å, men han må kun have en ting med af gangen i båden. men ræven må ikke være alene med gåsen og gåsen må ikke være alene med kornet.m hvordan gør manden ?

Lader dyrene gå over? ej.. ved dte ikke xD

:P? Aner det ikke..

*Ville du ikke sende svarende i Pb :') pliss.. logger nemlig snart xD

• #5   7. okt 2008 1) hvad er det for et ord der altid er stavet forkert?
    <b>Konference (det ord DRILLER mig XD)</b>

<b>Fordi om morgenen er han træt og orker ikke traberne. Om dagen skal han alligevel i fitness så han kan lige så godt starte i hjemmet</b>
    <b>Kræver en smule hjerne at tænke den igennem. Noget med at tage dimserne med tilbage. Jeg HAR været i skole og bruge hjernen. Orker ikke mere XD </b>

<b>Kræver en smule hjerne at tænke den igennem. Noget med at tage dimserne med tilbage. Jeg HAR været i skole og bruge hjernen. Orker ikke mere XD </b>

<b>Pariserhjulet blev færdigbygget</b>

• #6   7. okt 2008 1: forkert? xD - eller intet? xD
    2: fordi han er meget dum (; xD
    3: sejler derover på gåsen, ræven og kornet kan rende og hoppe xD
    4: noget sejt 8D?

• #7   7. okt 2008 Er ikke sikker men getter!

1: Forkert
    2: Fordi han ikke vil se den anden mand?
    3: Tager først gåsen så ræven og til sidst kornet
    4: de blev befriet

• #9   7. okt 2008 Svare du ikke i pb?

• #10   7. okt 2008 vil ogs' gerne ha' svarene i pb? xD

• #11   7. okt 2008 Jeg vil lige sige jeg ikke har kigget hvad de andre har skrevet:

1) hvad er det for et ord der altid er stavet forkert?
    Forkert?

Argh jeg kender den godt xD

Først sejler han gåsen over, så sejler han tilbage og henter kornet, så tager han gåsen med tilbage, og tager så ræven med, og tilsidt henter han gåsen smiley

Det ved jeg ikke? Måske blev eiffeltårnet bygget ? smiley

• #12   7. okt 2008 Hey alle, så er det første spørgesmål besvaret rigtigt , svaret var forkert :b haha . det går til annøh smiley

• #13   7. okt 2008 hahahahha, fuck hvor fedt smiley KLOGE MIG xD

• #14   7. okt 2008 og spørgsmål nr 3 svaret rigtigt gik til *REB* -Lau og æsel-giraffen

• #15   7. okt 2008 vil du ikke sende svarene i pb? (: kan alligevel ikke svare smiley

• #17   7. okt 2008 der er stadig 2 der ikk er svaret rigtigt på smiley

• #18   7. okt 2008 toftegaarden: Vil du ikke sende svarene i pb til mig? lover ikke at sige dem (:

Kommentér på:
kedsomheden længe leve ;b haha. Kig

Annonce