{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  westernsaddel!har du svært ved a sælge
  • #1   6. okt 2008 Det ville nok hjælpe hvis du skrev hvilket mærke der er tale om - Jeg kan se at det er en cutting sadel ( pga det høje horn) og det er en meget speicel disciplin - nok ikke den de fleste westernryttere mestrer her hjemme.. Men skriv mærket - til den pris må det være et kendt mærke..

• #2   6. okt 2008 Jamen du har jo nærmest ikke skrevet nogle oplysninger om den.

• #3   6. okt 2008 folk kan jo se hvordan den ser ud mere er der vel ik i det kan jo ik skrive så meget om den det er jo ik et levende væsen...

• #4   6. okt 2008 mærket Y alle kender det

• #5   6. okt 2008 Øh jo. Du skal da skrive bomstr, sædestr, hvilken slags det er osv. Den skal jo passe hesten ordentlig!

• #6   6. okt 2008 Y ???

• #7   6. okt 2008 circle Y, bedre sadler findes ikke smiley

• #8   6. okt 2008 Hun skrev jo bare Y, så ikke til at vide om det var Circle Y hun mente. Det er okay sadler, men der findes da langt bedre (og dyrere) Circle Y er rimelig billige smiley

• #9   7. okt 2008 Katrine - P.M.O.L.B.

Hvad kalder du billigt? sys bestemt ikke det er billigt at give omkring 20.000 for en ny saddel.

• #10   7. okt 2008 johanne c. tak.. nej jeg mener heller ik en sadle som min til 25000.- som ny er særlig billigt den kostede mere end min hest gjorde men katrine er også kun 16år så det er jo nok meget begrænset hva hun ved om denne sag

• #11   7. okt 2008 25.000 er også meget at give for en Circle-Y. Hvis du skal have en rigtig rigtig god westernsadel koster den meget mere ;o)
    Jeg ved da åbenbart mere om det end dig, så ingen grund til at diskriminere pga alder.

• #12   7. okt 2008 den er spicelt syet efter mine ønsker og min højde den er lavet så den tilpasser sig formen på hesten. den vejer 18,5 kg. er en stor arbejds saddle. men jeg gider slet ik høre på dig for forstand har du ikke meget af

• #13   7. okt 2008 Jamen så skriv det da i din annonce, der er der ingen, der vil købe en sadel de intet ved om.

• #14   7. okt 2008 Du mener simpelhen at man ikke kan få en rigtig god saddel for under 25.000.. for så tager du da meget fejl.

Men det jo så let for dig at sige ikk, det er jo sikkert dine forældre der betaler, og så kan jeg jo egentlig godt forstå du ikke rigtig kender forskel på dyrt og billigt smiley finder du nok ud af engang.. Når du selv står og skal betale alt hvad der har med hest at gøre.. og oven i det har husleje osv osv. Det er ikke surt ment, eller noget.. men det hele syner altså bare en del dyrere når man skal stå på egne ben.. smiley

louise og gabbana 4-live Y

Men held og lykke med salget smiley

• #15   7. okt 2008 Undskyld mig, men helt ærligt, hva er det for en tone?! Louise du taler som var du 12, Katrine talte da slet ikke grimt og alligevel vælger du at gå på barnestadie, så snak om alder! Hun havde en mening, og kan man ikke tåle en mening, ja så skulle man da nok ikke oprette forumindlæg.

Jeg vil give Katrine ret i, at din annonce er yderst ufyldestgørende. Skulle jeg købe noget så "stort" som en sadel vil jeg da osse have flest mulige oplysninger, selv om der er billeder.

En anden ting er at hvis sadlen er speciel lavet til dig, får du nok endnu sværer ved at komme af med den..

• #16   7. okt 2008 Det var den skam ikke smiley den var til Kathrine--

• #17   7. okt 2008 Johanne, synes det er dybt forkert af dig at at dømme mig på den måde. Jeg betaler stort set alt selv, hvilket jeg arbejder for at betale samtidig med, at jeg går i gymnasiet.

• #18   7. okt 2008 Louise, vi har da stort set skrevet det samme i privatbeskeder? Men du må da gerne kopiere dem herind, så Lisa kan se dem, hvis du mener der skulle være en forskel.
    Synes faktisk, at du er direkte uforskammet! Du kan ikke forstå, hvorfor du ikke kan få solgt din westernsadel og ligger derved op til, at man skal hjælpe dig og give dig råd til at få den solgt, så kan du ikke du kan tillade dig at blive sur når man prøver at hjælpe dig.

• #19   7. okt 2008 Det var som sagt ikke for at virke sur.. men kunne bare ikke rigtig forestille mig andet når du siger en saddel til 25.000 er billigt.. men det er ligemeget..

• #20   7. okt 2008 Theis - Go Vegan!

Kan så fortælle dig der findes mange sadler der er langt dårligere end cicrle Y, og har efterhånden set par stykker til en ny pris af 20-25.000..

og jo har kun hørt gode ting om circle y, og kan selv bekræfte de fleste circle y sadler er i rigtig god kvalitet, og ligger godt på de fleste heste..

Kommentér på:
westernsaddel!har du svært ved a sælge

Annonce