(U)hyggelig fødselsdag {{forumTopicSubject}}
Prøver lige at forklare det hele i kort form
Anders(Kæresten) Vækkede mig kl 08.30 og det startede med morgen hygge:) Perfekt start på fødselsdag så da min mor og lille bror står op for jeg en gave fra den hver en mega fed vinter ride jakke af mor og en grime og to poser heste guffer af lille bror. og fik en ring af kæresten<'33 Efter gaver kørte Anders og min lille bror ned efter rundstykker og jeg gik i bad, da vi spiser morgen mad ligger vi mærke til at hunden går og halter og slikker sig på poten hele tiden, (De havde hunden med ned og købe morgenmad) Min lille bror kikker så på ham og kunne ikke rigtig se nogen, efter morgenmad går Anders og mig ind til mig og sætter os ved computeren, Simba(Hunden) Kommer så gående ind til os¨på tre ben kikkede så lige på hans pote og den ene af hans træde puder var skåret halv vejs op. han blødte helt vild så min mor skyndede sig at skylle det og det stoppede med at bløde. Da kl bliver lidt i ind kommer min mor væltende ind om vi ikke kunne hjælpe med at smørre de sidste sandwich til vi skulle i Baboon city. det kunne vi godt og Anders stiller sig ved siden af simon og de skræller gulerødder og skære agurker og mib mor og jeg står med ryggen til og smørre sandwich, Pludseligt lyder der et bump og tror så bare det er simon der bøvler så ville lige vende mig om og sige han skulle stoppe og hjælpe os. men det var ikke simon det var Anders der var faldet om og besvimet, stod lige to sekunder og lige tænkede tingene igennem og stammede efter min mor, hun vender sig så om og skynder sig op til Anders hoved og ser o hun kunne få kontakt med ham. og der gik da lige nogle sekunder før hun kunne det. Er du syg jeg var bange der. Vi snakker så lige om hvad der skete og han fik noget vand og fik lov til at vile indtil vi skulle afsted til Baboon city og så var han nogenlunde frisk igen. med stadig hovedpine og ondt i ryggen. Men tiden i Baboon City var mega hyggelig..
Ja det var så min fødselsdag i dag:)
Skræmmende og hyggeligt
Elsker min Anders Fogh Hougaard<'33333333
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
Stavefejl er gratis i mine indlæg
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
maj 2004
Følger: 64 Følgere: 60 Heste: 5 Emner: 44 Svar: 329
apr 2008
Følger: 49 Følgere: 75 Heste: 3 Emner: 44 Svar: 2.478