{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forældreopbaknng .
  • #2   2. okt 2008 jeg har ikk en skid opbakning hos mine... de synes bare at det er en dyr sport:(

• #3   2. okt 2008 de støtter mig fuldt ud, men også kun fordi de er så glade for hestene.

• #5   2. okt 2008 Så meget smiley
    Min mor underviser mig nogle gange smiley
    og min far gør alt for at jeg kan have hestene xD

Så.. ja?

• #6   2. okt 2008 har det forældreopbakning jeg har brug for, det er skønt!
    min mor kører villigt ud 2 gange om ugen (undervisning + stævner), og hjælper mig også glædeligt hvis jeg mangler hjælp.
    det er skønt!
    min far hjælper ikke så meget, men alligevel er opbakningen der, han er supergod hvis der er nogle problemer, så siger han bare hvad jeg skal gøre, og så hjælper det, for det meste smiley

• #7   2. okt 2008 Efter et års ridning sagde min mor.. Så nu burde du være go nok.. Nu skal vi have hest xD? Skør mor smiley men oka..!

Min mor har redet i 38 år smiley Og tidligere jockey.. smiley

*Tilstævner.. hvis jeg får under 55 % har jeg skældt ud smiley ikke sjovt smiley

• #8   2. okt 2008 Jeg fik først pony efter 7½ år - 5 parter og 2 låneponyer.. xD
    SÅ mente min mor jeg var klar til min egen smiley

• #9   2. okt 2008 jeg får alt den opbakning jeg kan bruge (:
    mine er "gammel" cowboy og min mor gik til ridning da hun var ung.
    da vi havde hestene hjemme var jeg tit ude og ride med min far og når jeg rider hjem med charlie er min mor tit oppe og ride både skridt,trav og gallop smiley
    min far kører mig til alle de stævner han kan, men han har meget og se til (:
    men hvis jeg spørger om de kommer ud og kigger springtræning så er det altid et ja der kommer fra dem (;<3

• #10   2. okt 2008 min far er gammel .. *

• #11   2. okt 2008 min far er begyndt at støtte mig, men først efter at jeg er begyndt at hjælpe ham med hans 8 heste.!! han har altid kørt med mine heste, men det var mest pga, pligt, som en far til hans datter...

min mor har altid været der som opbakning, men ikke i nærheden af hestene, pga hendes angst, hun har altid været med til stævner, og nu hvor hun har overvundet angsten og selv er begyndt at ride, er vores opbakning til hinanden suveræn

• #13   2. okt 2008 man kan vel sige JA, jeg yder forældre opbakning...

• #14   2. okt 2008 Ligemeget hvor skod det går for mig til stævner synes min mor det er SUPER flot, og så må jeg overbevise hende om at det var det altså ikke xD

• #15   2. okt 2008 synes ikke jeg har ret meget fra min mor, selvom hun påstår det... men det har jeg ikke.. Hun skal altid være negativ, det er først når jeg bliver ked af det fordi hun er så negativ og skal gøre det hele sværrere for mig, at hun kan sige noget pænt..
    sådan føles det i hvert fald tit... Jeg har det ikke så godt psykisk, så bliver hurtig ked af det, men det forstår hun bare ikke..

min far derimod køre mig frem og tilbage til alt! og han har lige sagt ja til at låne mig 50.000 kr. så jeg kan få en ny ridehest, da shake ikke kan rides på konkurrenceplan pga skade..
    Han har sågar købt en ny bil for 3 år siden, så han havde en bil der var lovlig at trække trailer med..
    Han er super dejlig at have med til stævne og går op i at holde styr på det hele, både med tider, pladceringer osv smiley

jeg bor ved min mor, og vi bor ca. 40 km fra min far.. i foråret da jeg gik til undervisning i skanderborg en hverdag, kørte min far med trailer, op for at hente mig og hesten. videre til skanderborg til undervisning, hjem med mig og hesten igen, for at han så selv kunne køre hjem.. han skulle dog lige aflevere traileren først.. det synes jeg er en dejlig far

• #16   2. okt 2008 Min mor er hunderæd, men kan godt se det "fede" i at ride - så hun er så opbakkende som hun nu kan være smiley hun vil også gerne overvinde sin frygt, så når Nekita er lidt mere stabil, så skal min mor op en tur smiley
    Min far ser ikke så meget til min ridning (han bor i kbh, jeg i jylland) men han elsker at se billeder/videoer, og støtter mig fuldt ud xD

• #17   2. okt 2008 Altså min mor har halvpart i min hest - hvad siger det? :b

• #18   2. okt 2008 Tinna :
    hehe sejt smiley
    min mor tør ikke engang sætte sig op på shake, fordi han er så stor

• #19   2. okt 2008 Tja... Min mor støtter mig med at ville betale et vist beløb til at jeg kan have part. Derudover kommer hun helst også og ser mig hvis jeg deltager i et stævne en sjælden gang imellem. Hun kan meget godt lide heste, altså ikke at ride på dem, men bare at hygge med dem i stalden osv. Synes hun støtter mig meget i alt hvad jeg gør, og det gælder også ridning.

• #20   2. okt 2008 Tinna, jeg er ved at lære min mor at ride efter 47 års frygt/angst, og så har hun valgt hendes EGEN hest mellem fars 7 jyder, så den skulle jeg lige tilride for hende... hva siger i til dét??

• #21   2. okt 2008 Jeg har rigtig meget opbakning (: Begge mine forældre er altid med til stævner, som stort set er hver weekend, og det er altid min far, der kører.. De betaler alt undtagen udstyr og stævner, og min far er også tit med nede på rideskolen (: Så jeg kunne ikke have det meget bedre! xD

• #22   2. okt 2008 jeg får også rigtig meget..
    det er det jeg gerne vil, så det vil de gamle også..
    min mor følger mig i ridehal omtrent hver dag, tja. kan godt selv, men det er vel en sikkerhed (: .. min mor er også villig til at betale en del af min undervisning, så jeg kan blive rigtig god, flere gange om ugen hvis det stod til hende, det er rigtig dejligt (: der er det næstne mig der er nærig og tænkker nææh..
    min far er villig til at hente hø, på den store trailer og hjælpe med alt der hhedder transport osv.. og hvis noget handymaann, ting skal laves er min far klar :b .

og min mor går også til ridning ude på rideskolen xD

• #23   2. okt 2008 Min mor støtter mig fuld ud (: Hun har også selv redet men har ik gjordt det det sidste par år da vi fik aflivet vores hest smiley Den hest jeg rider når jeg er hjemme fra min efterskole, den render hun og passer i hverdagen bare så jeg har en hest at ride på i weekenden smiley men nu flytter den jeg rider snart smiley da jeg startede stævner ville min mors kæreste gerne køre min pony smiley Så jeg har sku opbakning, det er dejligt .. Tror også det er vigtigt inde for ridesporten

• #24   2. okt 2008 Får ikke noget som helst.. Har altid selv betalt alt, og sørget for alt. De har faktisk været mere imod det end de har hjulpet mig..

Kommentér på:
Forældreopbaknng .

Annonce