12. maj 2006 Følger: 83 Følgere: 185 Heste: 3 Emner: 385 Svar: 1.516
Engelsk, hjælp (: {{forumTopicSubject}}
Heeeej alle..
Jeg håber i vil hjælpe mig med nogle rettelser i min engelsk stil måske?? (:
Stilen:
Dear friend.
It is really a big problem with eating disorder and it is not always easy to resolve. Now you do not say anything about how good friends are or how well you know each other, but I would suggest that you talked with her and try to find out if she will not tell you how she has it? It may indeed be her problem at home or other things? Otherwise, try to arrange a really nice day where in the home for you and eat or take on Pizzerias. If she saw when the got so far will not eat try to explain to her that it is not healthy for her that she did not eat and that it may finally end disastrously if she continues not to eat. Tell her that she is not alone and that you'd like to help her.
You also say nothing about whether her parents know that she does not eat. Because if they do not know that they must indeed have the knowledge. You may want to take with her to a psychologist, talking with her parents and tell teachers and friends how she has it so they also can be used to help her ....
I am afraid I can not help you more, but good luck with your girlfriend.
Sincerely, Barbara.
På dansk:
Kære ven.
Det er virkelig et stort problem med spise forstyrelser og det er ikke altid lige nemt at løse. Nu siger du ikke noget om hvor gode venner i er eller hvor godt i kender hinanden, men jeg ville foreslå at du snakkede med hende og prøve at finde ud af om hun ikke vil fortælle dig om hvordan hun har det? Det kan jo være hun har problemet derhjemme eller andre ting? Ellers prøv at arrangere en rigtig hyggelig dag hvor i tager hjem til dig og spiser eller tager på pizzaria. Hvis hun så når i er nået så langt ikke vil spise må du prøve at forklare hende at det ikke er sundt for hende at hun ikke spiser og at det tilsidst kan ende katastrofalt hvis hun fortsætter med ikke at spise. Fortæl hende at hun ikke er alene og at du gerne vil hjælpe hende.
Du siger heller intet om, om hendes forældre ved at hun ikke spiser. For hvis de ikke ved det skal de jo have det af vide. Du kan eventuelt tage hende med til en psykolog, snakke med hendes forældre og fortælle lærene og vennerne hvordan hun har det så de også kan være med til at hjælpe hende....
Jeg tror desværre ikke jeg kan hjælpe dig mere, men held og lykke med din veninde.
Med venlig hilsen Barbara.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Engelsk, hjælp (: