{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

kan hun det ? {{forumTopicSubject}}

Jeg byttede sadle med en jeg kender her i maj 2008, nu skriver hun igår at hun vil bytte tilbage fordi nu mener hun den ikke passe hendes hest.... 4 måneder efter...
Min var en helt ny wintec kombi med cair og hendes var en gammel kieffer med mangee ridser som hendes ny hest ikke kan passe og det var en hun fik med til den gamle hest som hun har solgt....
Hun er den type der kan finde på at gå ind og tag den !!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan hun det ?
  • #1   8. sep 2008 vi aftalte at bytte lige over fordi vi begge havde en sadle som ikke passer.... Vi talte aldrig om evt at bytte tilbage

• #2   8. sep 2008 Meget underligt at komme efter at den ik passer efter så langt tid.
    Havde hun ik prøvet den inden i byttede?
    Syntes en handel er en handel,medmindre andet er aftalt:-)

• #3   8. sep 2008 det vil jeg også mene men inden vi byttede havde hun forsøgt at sælge den... men nu vil hun have penge for den !!!!
    bare sjovt for hendes dressursadle er wintec, men den ny wintec som hun byttede med mig passer ikke hendes hest...

• #4   8. sep 2008 Havde det været mig ville jeg ik bytte tilbage!

• #5   8. sep 2008 Hun er typen jeg ikke ved hvad kan finde på... Når hun keder sig sviner hun folk til... skønt jeg er hos min hest hver dag svinede hun mig til og skrev jeg forsømte hende og alt mulig bla bla bla... Hun er flyttede fra rideklubben hvor jeg står i febuar og blev uvenner med alle... har skrevet til alle og svinet dem til....

• Cille <3
    Cille <3 Tilmeldt:
    jan 2008

Følger: 50 Følgere: 50 Svar: 829
    #6   8. sep 2008 Sig at du ikke vil bytte tilbage, slet ikke så sent efter.. Bytte bytte købmand aldrig byt tilbage eller hvad man nu siger.

• #7   8. sep 2008 Vil da mene at hvis det er 4 måneder siden i har byttet, kan hun ikke forlange at bytte tilbage.
    Man har 14 dages returret, og det kan man jo roligt sige at de er ovre !

• #8   8. sep 2008 jeg ved ikke hvad der sker, hun bliver total underlig en gang imellem... og sviner folk til.... problemret er bare hun ikke bor langt fra mig !!! hun kan finde på hvad som helst

• #9   8. sep 2008 Den modtog jeg fra hende igår....

Et par dage inden jeg tog på ferie til Serbien, havde Johnny jo været ude for at se om hvordan den ligger på Pretty, og han sagde at den ikke lå helt optimalt.. Så jeg valgte at tage endnu en sadelmager ud til hende, for at give det en chance,, ringede til en der var uddannet sadelmager... og han sagde også, at den ligger rigtig dårligt på hende... De kan slet ikke få den til at sidde ordenligt på hende, og jeg ville ikke tage den risiko at ride i sadlen, før jeg havde fået den tjekket efter af en sadelmager.. ( HVilket jeg selvf. også sagde til dig at jeg ville smiley .. )
    Som jeg fortalte da vi skulle bytte sadel, så skulle pretty jo til berider og jeg selv på ferie ned til Serbien, så sadelmageren kunne først komme her efter ferien..
    Så vi må desværre bytte sadlerne tilbage.. min far har nemlig givet 4000 kr. for Keiffer sadlen som brugt til Moniq.. så den har været dyr :S

- Men du kan sagtens købe den hvis du vil, for en rimelig pris....
    .. Nu har du eftrehånden også fået glæde af den sadel hele sommeren... hehehe smiley jeg har slet ikke kunne ride med din en eneste gang smiley

Puhhaaa.. Der var sket så mange ting mens vi var på ferie... VILDT MEGET DRAMA! ;S

- Selvf. gør jeg da det smiley heheheh ... hvornår flytter i til Vallensbæk.?

jeg har fået tilbudt plads der fra d. 1 okt. smiley

• #10   8. sep 2008 Så forklar hende på en ordentlig måde, at du har snakket med en fra forbrugerklagenævnet, og har fået den forklaring at hun ikke har krav på at bytte tilbage efter 4 måneder.

jeg ved godt man ikke må lyve, men en lille løgn er okay !

• #11   8. sep 2008 jeg er bare ked af det.... for har solgt min tidligere sadle tror hun kan finde på at komme og tag min sadle... ved ikke hvad hun kan finde på

• #12   8. sep 2008 hm.. er bare så sur... for syntes det er noget pis hun finder på

• #13   8. sep 2008 Tak alle sammen !!! Blev bare så ked af det

• #14   8. sep 2008 Lås den inde hvis hun ka finde på at stjæle den. Hun har ikk krav på at bytte tilbage efter så lang tid med mindre i har lavet en aftale.

• #15   8. sep 2008 det gjorde vi ikke... sjovt for hun kan ikke bruge den sadle hun vil bytte tilbage tror hun mangler penge pt og derfor laver hun det pis, for Johnny fra horze var hos mig og sagde min hest kun kunne bruge kieffer lidt øv men så spørger jeg ham om jeg evt kan bytte med hende for han har været der tit hos hende så siger han : byt lige over ikke nogle penge mellem jer...

• #16   8. sep 2008 hvis vi havde lavet en aftale... så havde jeg jo ikke solgt min gamle kombi sadle

• #17   8. sep 2008 alså jeg ville ikke sige det og hvis det så endelig var skulll det være i 100% samme stand fom da i byttet dvi denstadig skal være ny men ved ikke hvordan reglerne er for sadan noget men det er lidt underligt lige pludselig at bytte til bage efter så lang til

• #18   8. sep 2008 syntes det er træls....

• #19   8. sep 2008 hun har ikke ret til at bytte tilbage, medmindre det er en skriftlig aftale mellem jer.

forklar hende det pænt. og hvis hun forsøger at stjæle den tilbage så melder du hende for tyveri

Kommentér på:
kan hun det ?

Annonce