{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
432 visninger | Oprettet:

En lidt sjov historie (; {{forumTopicSubject}}

Ja da jeg kl. 6 gik overfor at lukke hestene ind stod det bare ned i stænger ! Skyndte mig at få dem ind og lagde fleesedækner på Musse&Sheika, da jeg skulle lægge på Legolas var der pludselig noget på hans ryg, og det en en orange fugl? o.O

Eh, tænkte lige på, sådan en havde jeg aldrig set i naturen her i danmark (; Haha, indtil jeg fandt ud af at dett da var en lille Kanariefugl? smiley

Men den kunne ikk flyve smiley Så tog handsker på og tog den forsigtig ind i mine hule hænder og gik op til huset, min far sagde at han vidste sku ikk hva vi skulle putte den i, vi havde kun et bur til mine undulater nemlig, nånå, så fandt min mor en vasketøjskurv, ligesom et stort bur med sådan nogle tremmer ting, og vi fik den der ind i, den så godt nok syg ud smiley

Men gav den vand og mad og nu er den bare tip top frisk smiley Den er kanon sød ! Og jeg vil gerne beholde den xD Vi har ingen i nærheden der har den slags fugle smiley Så ved ikk hvor den kommer fra? Sys måske os det lidt synd, den ingen venner har :s

Nogle der har de fugle som har råd til pasning af dem? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lidt sjov historie (;
Kommentér på:
En lidt sjov historie (;

Annonce