{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
491 visninger | Oprettet:

Rød hest?!... {{forumTopicSubject}}

borkur han er helt rød.. både man og hale...! Og selve kroppen :)!
Han er så rød at han skinder i solen smiley

Men er det abre mig eller siger bare alle om de må købe ham fordi de gerne ville have en "RØD" hest??!

Undskyld jeg spørg.. Det har da ikke noget med farven afgører man køber hest?!
Jeg havde købt Borkur om så han var Sort,Hvid,Rød elelr noget andet..!
Men dem jeg ahr snakket med ville KUN have rød hest?!

Så spørg jeg bare.. Er det farven som tæller når man køber hest??!
Elelr er det dens personlighed ?

For har seriøst fået 10 beskeder heirnde fra om de ikke godt måtte købe borkur.. Fordi de lder efter en RØD hest!
:S ??!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rød hest?!...
  • #1   29. aug 2008 Det er latterligt . Jeg er fuldstændig ligeglad med farven . For min skyld ku min næste hest være pink ?!

• #2   29. aug 2008 Det er da en flot pony du har dig, men fordi den er rød afgør da overhovedet ikke om man skal købe den eller ej (:
    Hehe. Jeg ville personligt aldrig spørge en anden om jeg måtte købe deres hest, når der intet står om den er tilsalg d:
    Bare min mening xD ..

• #3   29. aug 2008 Underligt?? Jeg kigger mere på bygning og temperament. smiley

• #4   29. aug 2008 Det bare mærkeligt.. Har fået mange mails.. men jeg siger jo så nej fordi Borkur er MIN, men så siger jeg at jeg kender en sort islænder som er ligeså sød som borkur.. Nix.. den ville de da overhovede ikke have..! :P?!
    Underligt??!

• #5   29. aug 2008 ej hvor mærkeligt ..
    jeg faldt både for udssende + temperamant da jeg fandt Figaro. . det var bare et "held" at jeg altid har ønsket mig en rød hest med hvide sokker og en pæn blis smiley

• #6   29. aug 2008 der er jo nogen der er til røde hest .
    jeg er fx selv mest , til helt sorte heste , eller lysebrune hest .
    men når man køber hest , har det også noget med udseendet at gøre , man ville jo aldrig købe en hest man sys er grim ?
    det ku fx aldrig falde mig ind at købe en skimmel hest , dog kun de meget mørke af dem , for jeg sys personligt ikke at skimmle heste er pæne , og derfor tiltrækker de ikke så meget min opmærksomhed .
    men det har selvfølgelig også noget med hestens personlighed at gør men udseendet har bestemt også en del at sige .
    jeg faldte for min hest canabis , pga hans farve , hans aftegninger , og fordi han er så rolig som han er .
    men når man ser på hest kigger man først på udseendet , det er det samme med os mennekser .

Men helt ærligt , er du ikke lidt stolt over din pony er så eftertragtet ? det ville jeg da være ?

• #7   29. aug 2008 jeg kunne vildt godt tænke mig en palomino, så hvis jeg kigger efter hest kigger jeg specifikt efter palominoer, og derefter afgørere jeg om sindet,osv er ideelt... sådan er det da bare, mange synes brune heste er kedelige og går efter en lidt mere spændende farv, det betyder jo ikke det kun er farven som er afgørende, måske kigger folk på 20 røde heste, og husk på at man ikke kan se hestens personlighed på billeder, derfor er det nok udseendet som tiltrækkes først.

• #8   29. aug 2008 Jeg købte faktisk Fylkir pga hans farve smiley
    At han så bare havde en masse andre gode var jo bare supert!

• #9   29. aug 2008 altså farven er det sidste jeg ville se efter men nogle farver er pænere til en end andre! elsker røde heste jeg har en og det var slet ikke den farve jeg ville have men en skimmel... men hendes personlighed var det vigtigste og nu går jeg videre på en lysebrun

Kommentér på:
Rød hest?!...

Annonce