Rød hest?!... {{forumTopicSubject}}
borkur han er helt rød.. både man og hale...! Og selve kroppen :)!
Han er så rød at han skinder i solen
Men er det abre mig eller siger bare alle om de må købe ham fordi de gerne ville have en "RØD" hest??!
Undskyld jeg spørg.. Det har da ikke noget med farven afgører man køber hest?!
Jeg havde købt Borkur om så han var Sort,Hvid,Rød elelr noget andet..!
Men dem jeg ahr snakket med ville KUN have rød hest?!
Så spørg jeg bare.. Er det farven som tæller når man køber hest??!
Elelr er det dens personlighed ?
For har seriøst fået 10 beskeder heirnde fra om de ikke godt måtte købe borkur.. Fordi de lder efter en RØD hest!
:S ??!
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9 Svar: 1.626
maj 2007
Følger: 26 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 77 Svar: 853
Hehe. Jeg ville personligt aldrig spørge en anden om jeg måtte købe deres hest, når der intet står om den er tilsalg d:
Bare min mening xD ..
jan 2006
Følger: 60 Følgere: 52 Emner: 64 Svar: 2.959
jun 2007
Følger: 152 Følgere: 146 Heste: 3 Emner: 1.085 Svar: 3.795
Underligt??!
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
jeg faldt både for udssende + temperamant da jeg fandt Figaro. . det var bare et "held" at jeg altid har ønsket mig en rød hest med hvide sokker og en pæn blis
feb 2007
Følger: 75 Følgere: 121 Heste: 5 Emner: 163 Svar: 821
jeg er fx selv mest , til helt sorte heste , eller lysebrune hest .
men når man køber hest , har det også noget med udseendet at gøre , man ville jo aldrig købe en hest man sys er grim ?
det ku fx aldrig falde mig ind at købe en skimmel hest , dog kun de meget mørke af dem , for jeg sys personligt ikke at skimmle heste er pæne , og derfor tiltrækker de ikke så meget min opmærksomhed .
men det har selvfølgelig også noget med hestens personlighed at gør men udseendet har bestemt også en del at sige .
jeg faldte for min hest canabis , pga hans farve , hans aftegninger , og fordi han er så rolig som han er .
men når man ser på hest kigger man først på udseendet , det er det samme med os mennekser .
Men helt ærligt , er du ikke lidt stolt over din pony er så eftertragtet ? det ville jeg da være ?
sep 2006
Følger: 33 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 69 Svar: 1.668
sep 2007
Følger: 59 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 289 Svar: 3.656
At han så bare havde en masse andre gode var jo bare supert!
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
Rød hest?!...