16. mar 2005 Følger: 43 Følgere: 36 Heste: 2 Emner: 1.984 Svar: 10.046
Fik lige ny mobil :D {{forumTopicSubject}}
I Januar købte jeg en SEW580i, som jeg egentlig har været glad for, men den røg til rep i tide og utide.
dagen efter jeg havde købt den, måtte jeg aflevere den. Den kunne ikke læse simkort. Der fik jeg e ny med det samme.
Da jeg havde haft den i fire uger, knækkede tasterne og den røg til rep første gang.
Jeg fik den hjem og otte dage efter ville den ikke læse simkort. jeg går ned for at aflevere den, men da han undersøger den, vil den godt læse simkort. Går hjem og hvad opdager jeg. En knækket knap. Så den røg til rep dagen efter. Samtidigt undersøger de simslottet, og det viser sig at der er en fejl på der ikke kan laves og jeg får min tredje 580i inden for omkring 3 måneder.
I juni taber jeg den så på vej hjem fra hesten, da jeg cykler. Der ryger et stykke af, og jeg kan ikke finde det. Det er det stykke der dækker over mikrofonen i telefonen, så den er lidt vigtig. heldigvis tegnede jeg forsikring på telefonen, så det var bare at aflevere den og betale selvrisiko, og så fik jeg den lavet.
For tre uger siden har jeg så været over med min far og søster på sportspladsen og træne med hundene(skulle stå figurant), og skulle så hjem og hurtigt i bad. jeg ligger tøjet til vask og efter omkring ti minutter går det op for mig at jeg mangler noget. Jeg leder ikke engang efter min mobil, for jeg ved godt at den er igang med at få den helt store tur i vaskemaskinen *gg*
Så den blev sendt til reperation(igen godt med den forsikring). I tirsdags ringer de så fra sonofon og siger at telefonen er totalskadet og modellen er udgået. Istedet kunne jeg får W760i, som er en telefon jeg faktisk har overvejet at købe.
Så ja... For de 380 kr. jeg ialt har givet i forsikring og selvrisiko har jeg fået en reperation og en ny mobil(uden aboonement ). Det var vist godt jeg fik lavet den forsikring
jun 2006
Følger: 112 Følgere: 100 Heste: 2 Emner: 212 Svar: 4.252
Fik lige ny mobil :D