{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
309 visninger | Oprettet:

Hellooo people :D {{forumTopicSubject}}

Hvad har i lavet i dag ?

Jeg har været i skole til kl. 3 pyhh, og så ville jeg op til lusen og ride, men så ringede min veninde om jeg ikke lige kom hjem til hende, havde lige fået ridetøjet på, nå af med det igen, havde egentlig heller ikke den store lyst til at ride i dag smiley

Kan i kende mig mit nye profilbillede ? smiley Efterhånden ved at være lang tid siden jeg har skiftet det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hellooo people :D
  • #2   25. aug 2008 Jeg har været i skole, også været nede i min klub, og spise aftensmad og ride.. det var så grinern de drenge der tror de er herre seje ville gerne prøve og ride og der var så også 2 af dem der faldt af.. men Nøj hvor var dt grinern.. haha smiley

  • #3   25. aug 2008 Har været på arbejde.. og så til fodbold kamp..

    Er blevet mørbanket.. smiley


  • #4   25. aug 2008 skole til 4, ind til odense og købe ny mobil, for så at finde ud af at de fucking nye busplaner havde forsinket bussen så meget, at jeg havde præcis en halv time til at fare op og ned ad vestergade og kongensgade, for at finde det bedste tilbud, for så at finde ud af at jeg ikke kan få overflyttet mit nr, uden min fars underskrift, så var nød til at tage hjem igen:(
    lige nu sidder jeg bare og kopierer mine cd'er over på mine forældres computer, så jeg kan lægge dem over på min nye computer når jeg får den, fordi der ikke er cd- rom drev i:)


  • #5   25. aug 2008 Ja det var så nogle der først havde fri 15:50 idag så med toget hjem så var først hjemme 16:30 så kørte jeg lige ud og handlede for mor kørte så på gården og red kaazio ;D .. er lige blevet færdig med lektierne så ligger mig snart til.. planen er at skulle ud og ride inden skole i morgen smiley

  • #6   25. aug 2008 Skole til 15.00, så op til hesten og så ud i dyrehaven og lede efter min takse som blev nakket i fredags.. og nu sidder jeg her (:

  • #7   25. aug 2008 Rigtig goooodt billede af dig Charlotte smiley

    Jeg har arbejdet, spillet kamp så der blev jeg godt træt xD
    og hjem og ride og lige muge 2 bokse ud. puhhhhhh... endelig lige sat mig.
    Robbe var heldigvis herlig idag : )


Kommentér på:
Hellooo people :D

Annonce