bærbar ? hjælp! {{forumTopicSubject}}
LÆS LÆS selv om den måske er blevet lang!
heej alle heste folk d:
<b>Julen 06 fik en stasunær computer den
var fin nok og sådan noget men efter noget tid begyndte den og fucke helt vildt meget! lukkede mine programmer ned og alt muligt lort? og Nej det var IKKE virus for vi kørte scaning hverdag! så det kan det umuligt være ! :s ..
men den blev ved, vi fik en der hedder Jan som er NØRD til computere og arbejder med dem hah ' ,
men han fik den lavet lidt? han kunne finde ud af hvad der var galt og for nogen måneder siden gik det helt!
den kunne godt tænde og sådan noget men da den viser det der WINDOS efter det kunne den ikke komme længere? det stod man skulle bruge en CD til det
og det gjorde vi så og alt det man skulle men den
ville stadig ikke :s så jeg fik min fars gamle, han havde fået ny! den begyndte og fucke mere end den gjorde da han havde den ..
og det gør den stadig jeg kan ikk være på en time uden den skal genstartes 3 gange eller mer!
Så har fået lov til at få en bærbar! men min far har ok forstand på computere og bærbar
så det skal være en HP'er (hvis i har en anden bærbar som er god og passer til mig så send et link! også vil jeg vise den til min far!) den må max koste 6.000 kr . da jeg selv skal betale halvdelen ;s
<i>hvad jeg bruger en computer til er :
høre musik
spiller nogen gange på nettet
er på msn, arto, hestegalleri og speek
lægger billeder ind
folk sender billeder
tager billeder (der må gerne være webcam i bærbaren)
det en teenager gør (: sådan ca.</i></b>
HP's hjemme side er www.hp.dk
tak på forhånd!
undskyld den blev lidt <i>laang</i> ..
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
den kan alt. rigtig god
aug 2007
Følger: 140 Følgere: 129 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 297
jeg har hørt fra mange
at den nemt går i stykker:s
jan 2004
Følger: 2 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 1 Svar: 218
jul 2005
Følger: 131 Følgere: 130 Heste: 8 Emner: 48 Svar: 965
feb 2008
Følger: 212 Følgere: 201 Heste: 5 Emner: 710 Svar: 3.897
det gjorde 2 af mine veninders. derfor var jeg ikk hel sikke rmed at købe min. Men nu har jeg altså. og den er iik gået i stykker
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 8 Heste: 2 Emner: 6 Svar: 24
min er fra dell, og jeg er vild med den .hæhæ. den er lilla med blomster (du kan få den i flere farver og designs) og du kan helt selv bestemme hvad du vil have i den (webcam osv) jeg gav ca. 6.000 - for min
bærbar ? hjælp!