{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
367 visninger | Oprettet:

Kan ikke sælge sadel? {{forumTopicSubject}}

Min sadel har været til salg i rimlig lang tid, og kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke kan få den solgt! Har fået ok mange henvendelser på den, men de springer fra igen.. Ved godt at den måske ikke er i den bedste stand.. og måske heller ikke særlig pæn xD
men hvad er jeres mening, er den for dyr?

http://www.hestegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=110037

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan ikke sælge sadel?
  • #1   23. aug 2008 personligt tror jeg ikke at der er ret mange der gider købe så slidte sadler mere. Folk går extrem meget op i om sadlen passer perfekt til den pågældende hest og man køber ikke "bare" en sadel som man gjorde for 20 år siden.
    Personligt ville jeg heller aldrig købe en sadel som din, heller ikke hvis den kun kostede 100,-

• #2   23. aug 2008 Hver mand/kvinde sin smaj jo. Sadlen er ikke noget for mig, så jeg synes den er for dyr, men for dem som netop kan lide lige den sadel, så er de vel villige nok til at give de penge smiley

• #3   23. aug 2008 Jeg mener ikke den er for dyr. Jeg har ingen anelse om kvaliteten af den, men om ikke andet kan den jo udemærket bruges til ungheste når de skal have sadel på de første gange

• #4   23. aug 2008 Jeg ville heller ikke købe den og slet ikke til 500kr. Så heller køre til harald nyborg og købe deres billig model. Du skal sætte den ned i pris hvis du vil af med den eller smid den ud.

Kommentér på:
Kan ikke sælge sadel?

Annonce