{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Hvorfor har jeg det pludselig sådan? {{forumTopicSubject}}

Hele ugen og Hele Formiddagen har jeg glædet mig til stævnet i morgen og det hele skulle bare være perfekt, Men så da jeg skulle ride her til eftermiddag dallede mid humør bare VILDT, Boomer er øm i ALLE muskler, så kan ike bøje ham af til højre volte, så fik pænt af vide af min ridelære, at jeg skulle ride stille og roligt og få at lang, så spurgte jeg hende for en sikkerhedskyld IGEN om at hun troede dte ville være en god ide at starte når han nu havde det sådan, Ja ja sagde hun bare, det eneste der var at jeg kun har kendt Boomer 2 måneder så hun syntes det var for tidligt, Men jeg ville prøve ham af inden jeg køber ham,
men nu her hele aften er mit humør bare DALET helt ned i bunden
1: Boomer Har bare været SÅÅH Dum at gøre istand, så min tålmodighed blev virkelig sat på prøve.
2,Der er ændringer ang vores kørsels planer, så jeg skal køre BAG efter traileren og ikke i bilen med trailere, og hesten er altså IKKE min, så har jeg det RIGTIG dårligt med,
3, Min mor har ikke syet min ridbukser så skal ride i hullet ridebukser,
4, min mor KØRE mit i dte hele fordi hun skal se hendes fodboldt talant spille fodbold som hun er HVER eneste weekend-.- Og så har hun ikke tid til at se mig EN gang i året,
og sådan kunne jeg blive ved med nedture,
Aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre, har allermest bare lyst til at melde ALT fra og så Købe DRØMME hesten, NU,, Men det må jeg ikke:'/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor har jeg det pludselig sådan?
Kommentér på:
Hvorfor har jeg det pludselig sådan?

Annonce