{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Fu*king mobil :( {{forumTopicSubject}}

IIIH, nu har jeg jo fået min mobil igen efter den var væk i en lille uge men blev fundet igen.. Så jeg var Lykkelig smiley
Så her igår ikk.. Der gik jeg i bad, og som sædvanligt elsker jeg at høre musik og stå og skråle i badet. Så, i kender godt de der hvor man kan sætte bruseren fast i hvis man ikke selv vil holde den ikke? Der er også sådan en lille "hylde" for oven, så hvis man er smart som mig så lægger man sin mobil dér. Så bliver den jo ikke ramt af vandet, fordi den der hylde er højere oppe end selve bruseren. Smarte jeg står og bader og synger da musikken pludselig stopper; sms til mato MED vibrator. Og BANG så lå mobilen og svømmede på gulvet i alt vandet, splittet fuldstændig fra hinanden smiley
Så prøvede jeg at skrive, det kunne jeg godt, men så pludselig blev den ved med at lave punktummer når jeg trykkede på en tast.. Så jeg slukkede den, smart som jeg er. Og nu vil den ikke trykke pinkoden rigtig, så nu er den låst og jeg skal have en pukkode som tager 3 dage at sende for sonofon. HVOR FEDT ER DET LIGE? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fu*king mobil :(
Kommentér på:
Fu*king mobil :(

Annonce